05 iunie, 2017

Fila de jurnal (iunie)

sursa: pinterest
Pentru astazi (data/hora):
Luni, 5 iunie 2017, ora 10:11

Afara:
Cald. Deja soarele arde dar curtea e plină de flori si arome. Iasomia și-a deschis ultimile flori, socul e îmbrăcat de sărbătoare, garofițele mici au înebunit de parfum. În plus salvia își etalează florile mov iar margaretele sunt petele albe din curte. Păsările țin concert cu albinuțele pe post de orchestră. Animalele lenevesc la soare. În curând vor căuta umbra.

Mă gândesc:
La fân, la vreme (sper să nu plouă prea curând), la câte mai sunt de făcut si la faptul că timpul nu ajunge. 

Sunt recunoscătoare pentru:
Toate binecuvântarile: familia, oameni dragi, gospodaria cu tot ce implică, vremea prielnică....

Din bucătărie:
Clătite cu dulceață de cireșe amare, sirop de mentă, sirop de floare de salcâm si o friptură cu sos la cuptor. Urmează cartofii natur și o salata verde din gradina. Mai pe seară capșuni cu smântână.

Cu ce sunt imbracată:
Pantaloni 3/4 albaștri si tricou alb

Citesc:
Aceeași carte depre motivul îmbolnăvirii. Din păcate timpul e cam scurt.

Ceea ce astept (sper):
Să se coacă agrișele. Verific zilnic :)

Ce mai mesteresc:
Siropuri de flori și cât de curând dulceață.
Ascult:
Vremea la tv si Matei fredonând la el in camera.

În casa:
Racoare inca. Un teanc de rufe de călcat si miros de bujori (de la cei din vază).

În grădină/câmp:
Am reușit să înlocuiesc tot ce a acoperit mâlul. Doar ca nu arata uniform (unele plante sunt mai mari iar altele abia ieșite). Mai am de înlocuit răsadurile neprinse și de pus sprijin la castraveți. Am cosit prima tură de fân si lucernă. Urmează adusul acasă. Și urmează tratamentele la porumb (cel furajer). 
Și cred că destul de curând recoltez mazărea.

Unul dintre lucrurile mele preferate:
Curtea seara. Mirosurile se amplifica, zgomotele scad și sunt specifice înserarii. 

Unele planuri pentru săptămâna asta:
Adus fânul si lucerna acasă. Făcut lucrări specifice la cartof, la porumb si ce mai am in câmp. Cules căpșuni și ceva plante medicinale si îngrijit răsadurile.


Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

o casă care imi place:


http://www.casevis.ro/o-casa-tip-conac-cu-o-arhitectura-deosebita/

Un comentariu:

  1. Numai citind cate bunatati ai in bucatarie, m-a apucat instant foamea.
    O saptamana usoara sa ai, draga Corina!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.