22 octombrie, 2017

Fila de jurnal (octombrie)

Pentru astazi (data/ora):
Duminica 22 octombrie 2017, ora 8:30

Afara:
E umed. A plouat peste noapte. Frunzele ce cad incet fosnesc. E liniste. Razele soarelui se strecoara printre crengile dezgolite. Miroase a pere si a gutui. A foc de lemne si a fum de frunze uscate...

Mă gândesc:
La vremea capricioasa, la timpul ce mi se pare insuficient, la iarna si la sarbatori...

Sunt recunoscătoare pentru:
Ghebele din curtea mea, oamenii frumosi din jurul meu, peisajele superbe, recolta bogata si caminul cald...

Din bucătărie:
Deocamdata cafea. Sunt in plan placinte cu branza si cu mere. In rest ramane inspiratia de moment....

Cu ce sunt imbracata:
Pijama alba si vesta rosie de lana.

Citesc:
Nimic deocamdata dar am pregatit o carte pentru dupa-amiaza..

Ceea ce astept (sper):
Sa terminam repede treaba pe camp, in curte si in gradina si poate ceva nou in casa...

Ce mai mesteresc:
Saptamana asta andrelele au stat cuminti in cosulet. Asteapta vremea rece....

Ascult:
Ceva instrumental, relaxant....

În casa:
Ordine, liniste, miros de levantica din lampa de aromoterapie dar si de la levantica uscata din vaza...

Unul dintre lucrurile mele preferate:
Sa stau pe scari in fata usii de la intrare si sa privesc curtea si Ceahlaul la apus.

Unele planuri pentru săptămâna viitoare:
Recoltat porumbul daca vremea tine cu noi. Daca nu, calcat rufe ca s-au cam adunat :)


Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

In spatele gradinii un tractor si un palc de copaci cu frunze rosiatice m-a facut sa las galeata cu lapte proaspat muls si sa fac fotografii

Un comentariu:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.