13 mai, 2018

Fila de jurnal (mai)


Pentru astazi (data/ora):
Duminica 13 mai 2018, ora17

Afara:
E rece si umed. Dupa multe zile calduroase, de vara, a venit si mult-asteptata ploaie.

Mă gândesc:
La multe. La oamenii din jurul meu. Sunt foarte melancolica de ceva vreme. Imi amintesc de inceputurile prieteniilor lungi din viata mea. Si ma intreb cand oare au trecut 25-28 de ani. Cate emotii ne leaga. Amintiri multe, evolutii interesante, reintalniri frumoase. 
Ieri am fost in Iasi. Multe s-au schimbat din perioada cand eram studenta dar multe le-am regasit acolo, la fel, dar cu multe amintiri...
Cred ca varsta isi spune cuvantul sau poate faptul ca Matei se pregateste de absolvire...
Chiar m-a surprins ieri, cand si-a ales, camasi colorate, in nuante pastel in locul clasicului alb/hegru din ultimii ani.... 

Din locurile de unde invatam:
Privind in urma, unii de la altii si fiecare din propriile emotii si intamplari...

Sunt recunoscătoare pentru:
Tot ce am devenit in anii astia. Pentru faptul ca nu m-am acrit trecand prin tavalugul vietii. Presupun ca daca, uneori sunt carcotasa nu se pune :).

Din bucătărie:
O oala de ciorba de cartofi acrita cu lapte prins si dreasa cu smantana si ou si biscuiti cu cafea si vanilie...

Cu ce sunt imbracata:
In nuante de gri: pantalon lejer din tricot si tricou. Doar sosetele sunt din lana subtire, portocalii :)

Citesc:
Nu citesc de ceva vreme. Este pentru prima data cand sunt prea obosita sa mai citesc. Am o serie inceputa si m-am impotmolit la volumul 4 din 5. 

Ceea ce astept (sper):
Nimic. Ma adaptez la vremuri dar mai ales la vreme :)

Ce mai mesteresc:
Nu stiu daca gradina si animalele intra la acest capitol dar chiar nu am avut timp pentru altceva.

Ascult:
 Sunetul televizorului pe o emisiune de mecanica a sotului, piscuitul puilor abia iesit din ou si care stau inca in casa, la caldura si motanelul care toarce in preajma mea (ma mir ca nu s-a urcat in bratele mele sa vaneze tastatura)

În casa:
 E cald - am aprins focul si e ordine daca ignor teancul de rufe de calcat de langa masina de spalat... Miroase a levantica. Cred ca imi voi face un aranjament din iasomie cand se opreste ploaia...

Unul dintre lucrurile mele preferate:
Sa stau pe prag si sa privesc curtea. A fost o primavara nebuna si am impresia ca peisajul se schimba de la o zi la alta cu repeziciune iar eu nu reusesc sa tin pasul...

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Prima closca cu pui. Ceilalti sunt scosi la incubator..

Matei la Podul Inalt....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.