26 august, 2018

Fila de jurnal - august


Pentru astazi (data/ora):
 duminica, 26 august 2018, ora 16:20

Afara:
 E cald. Adie un vanticel racoros din cand in cand. Animalele sunt molesite. Prin iarba piuie puii de toamna. Dupa perioada ploioasa, cateva gaini zapacite s-au pus pe clocit prin pod, prin iasla vacii si acum piuie prin iarba galuste galbene si pufoase...
Primele frunze uscate au cazut pe gazon din parul din fata casei. Miroase a struguri si a prune darse simte  si parfum de crini de august si Mana Maicii Domnului.

Mă gândesc:
 La toamna, la oameni care se supara usor, la vreme si la vremuri.
Vremea a fost aiurea anul asta si noi inca facem greseli sau inca mai avem de invatat sa ne adaptam. Stam prost cu "stransura" pentru animale. Prima coasa s-a stricat adunata in capita din cauza ploilor (sau nu ne-am adaptat noi la ploi), a doua a prins-o ploia pe camp si nu am mai adus-o acasa. Acum suntem la a treia. Sper in toamna lunga sa mai adunam una... Salcamul inflorit si puii din iarba se spune ca sunt semne ca asa o fi...
La faptul ca iar nu pot raspunde la comentariile de pe blog. Se pare ca e din cauza faptului ca folosim mai multe adrese google pe acelasi dispozitiv. Sper sa pot rezolva problema pana pe finalul anului dar pana atunci:
Ancuta, cu regina noptii am si eu o problema: imi tot aduc primavara de la mama si anul urmator nu mai apare. Iar cu crinii... asa ma pateam si eu cu bunica mea... Multumim!
Cristina, nu e mereu casa asa cum as vrea eu. Am momente cand cred ca a trecut taifunul... Dar ma bucur ca iti place "coltul" meu de pe masina de cusut... Iar momentele mai putin placute din viata noastra sunt lectii pentru noi, dar pot fi si pentru altii asa ca le povestim... :) 
Laura, multumesc de urari si aprecieri. Iar cu vindecarea... teoria e usoara dar calea pana la final e lunga si uneori dureroasa pentru ca implica sentimente. Cu mintea e mai usor :)


Din locurile de unde invatam:
Uneori mi se pare ca nu mai stim nimic si oricat am invata tot nimic nu stim... 

Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru sotul meu grijuliu si panicat in situatii de criza. Pentru pustiul amuzant care se straduie sa imi sustina moralul. Pentru puterea de a zambi si in situatii neplacute... Pentru oamenii minunati din jurul meu dar si pentru carcotasi. Au si eu rolul lor :).

Din bucătărie:
Hrana rece. Ce am gatit vineri si pizza primita de la o persoana draga, aseara.

Cu ce sunt imbracata:
 Pantalon 3/4 roz si tricou rosu dar si sosetute roz...

Citesc:
O carte usoara de duminica...

Ceea ce astept (sper):
Sa treaca urmatoarele zile de odihna impusa... Sper sa am rabdarea necesara sa stau linistita si sa nu fortez piciorul lovit...

Ce mai mesteresc:
Mai de toamna sau mai bine zis borcaniada pentru iarna: bulion, zarzavat, zacusca, gemuri iar vedeta lunii este lichiorul de menta. 

Ascult:
Sunetele curtii si a casei: un catel care latra, puii care piuie, cocoseii care testeaza primele triluri, motanelul care toarce in preajma mea... 

În casa:
 Oarecare ordine si foarte cald in ciuda geamurilor deschise...

Unul dintre lucrurile mele preferate:
Hazul de necaz.

Unele planuri pentru săptămâna viitoare:
Recuperarea unor restante prin curte si gradina in limita in care nu pot face prea multe. 

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

sursa: internet



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.