14 octombrie, 2018

Fila de jurnal (octombrie)



Pentru astazi (data/ora): 
 duminica, 14 octombrie 2018, ora 11:00

Afara:
 E cald. Temperaturile din timpul zilei sunt de septembrie. Inca avem 20-21 gr ziua. Doar noaptea e mai rece si seara facem focul. Curtea noastra nu arata tocmai cum as vrea. Inca avem pamant de la fantana pe langa frunze uscate. nucile cad zilnic si trebuie culese. Struguri mai sunt in vie. Puii ajunsi cocosei exerseaza cantatul. Cateii sunt lenesi. Doar pisoii mici fac nazbatii. E o lene generala de duminica la soare.

Mă gândesc:
 La cate mai sunt de facut: a treia tura de vie de cules, vin de bagat la beci, mere si porumbul de cules. Plus ceva baloti de fan de adus acasa si apoi aratul. Deocamdata ne bucuram de vremea calda pentru cules. Dar speram in ceva ploi pentru arat...
Au trecut 2 saptamani de cand Matei a inceput scoala. Dar mai e pana cand o sa ma pot bucura in liniste de plimbarile duminicale la Iasi. Deocamdata incerc sa ma obisnuiesc cu lipsa lui din casa si sa ma abtin sa il sun prea des...
Saptamana viitoare am diminetile ocupate asa ca de curte ma pot ocupa doar dupa-amiaza. Sper sa recuperez din restantele la calcat si la pregatit curtea si gradina pentru iarna.... 

Din locurile de unde invatam:
Am avut un "week-end terapeutic" cum zicea o doamna draga saptamana trecuta. Nu stiu cat am invatat din greselile trecutului (uneori ma intreb daca am invatat ceva) dar ma bucur ca nu m-au acrit incercarile vietii. Stiu ca uneori nu mai am rabdare cu oamenii, ca alte ori sunt mai repezita si poate ranesc dar nu mi-am pierdut increderea in bunatatea din sufletele celorlalti. Si nu cred ca situatiile urate in care ne pune viata si in care reactionam prost ne definesc ca oameni chiar daca uneori sunt mai rezervata in a acorda incredere. Nu suflu chiar in iaurt dar la ciorbe sunt mai atenta :) 

Sunt recunoscătoare pentru:
Oamenii minunati din viata mea. Atat cei vechi cat si cei pe care viata mi-i scoate in cale uneori... 

Din bucătărie:
Fiind sambata zi de pachet, in bucatarie sunt multe bunatati pe langa cafeaua de dimineata: drob, rulada aperitiv cu pate, pate de casa, placinta cu iaurt, biscuiti cu nuca si ciorba de pui.

Cu ce sunt imbracata:
 Un pantalon de casa gri inchis si un tricou negru. A! Si sosete de lana rosii.

Citesc:
Chiar nimic zilele astea. Daca nu iau in calcul articole despre psihologia aplicata de pe net... 

Ceea ce astept (sper):
Sarbatorile de iarna. Cu toate activitatile pregatitoare: curatenie, decoruri, preparate din porc, zapada si lucru de mana langa geam...

Ce mai mesteresc:
Ceva caciulite colorate pe langa fusta din acril ce nu se mai termina din lipsa de timp... 

Ascult:
Linistea curtii... 

În casa:
Relativ ordine. Si liniste. Cu arome de mere si gutui...

Unul dintre lucrurile mele preferate:
Decoratiunile. Si daca pana acum decoram casa doar de Craciun, acum caut alternative pentru fiecare sezon...


Unele planuri pentru săptămâna viitoare:
Sa terminam cu stugurii, cu merele si cu balotii de fan...

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:



Si una care mi-a placut mult de tot:


2 comentarii:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.