17 august, 2020

final de august-inceput de campanie


 Deja au trecut 4 ani si suntem iar in campanie electorala pentru alegeri locale. In anii trecuti au fost cele mai urate campanii. 

De ce?

Pentru ca s-a ajuns la injurii si atacuri nu doar la persoane ci la familie, copii....

Sper ca anul asta nu vom asista la asa ceva. Mai ales ca mai toti candidatii au facut parte din aceeasi echipa la un moment dat. O echipa mare care a facut tot ce a putut la momentul respectiv pentru binele comunei. 

Nu stau de multa vreme aici. Doar de 8 ani, adica doua mandate. M-am mutat cu putin inainte alegerile de acum 8 ani. Alegeri in care am vazut cum se turna asfalt in duminica votului... Alegeri in care am invatat ca nu omul ales primar e responsabil de tot ce se intampla in comuna ci mai ales echipa din spatele lui. Atat ca sustinere a proiectelor in consiliul local dar mai ales ca propuneri, initiative, planuri.. Acum 4 ani am candidat din dorinta de a face ceva pentru comuna in care locuiesc. Constienta fiind de voturile pe care le voi avea (foarte putine) mi-am dorit sa ma fac auzita. Si cred eu ca am reusit. Multe din propunerile mele au fost ascultate si unele chiar sunt in curs de implementare iar la altele am primit sprijinul necesar pentru a le pune in practica.

In ultimii 2 ani am participat la sedintele consiliului local. Ce am apreciat la oamenii din consiliu a fost faptul ca interesele comunei au fost puse mai presus de interesele de partid sau chiar cele personale. Ca s-a gasit intelegere pentru fiecare cerere ajunsa in dezbatere si ca discutiile din consiliu (chiar si cele contradictorii) au fost, pana la urma, constructive.

Acum echipa s-a despartit. Iar votantii sunt pusi in situatia de a alege echipa mare sau persoanele individuale ce au o noua echipa in spatele lor. Oare vor fi mai eficienti in noua formula? Sau poate ca vechea formula a fost castigatoare datorita legaturii dintre ei (sau a celor care a facut posibila legatura) si nu datorita fiecaruia dintre ei. Fiecare votant isi va face propria analiza si, sper eu, va castiga formula castigatoare.

Personal voi sustine echipa a caror proiecte le stiu, echipa care vine cu propuneri concrete pentru dezvoltarea comunei si nu o echipa cu proiecte evazive si generale.

Imi doresc din tot sufletul ca perioada viitoare sa fie o batalie a ideilor, a propunerilor si a proiectelor si nu o batalie de orgolii cu lovituri sub centura. Dar asta inseamna mult bun simt, inteligenta si determinare....

Asa cum imi doresc sa avem o comuna cu o conducere stabila si coerenta. Ma irita la culme atitudinea unor alesi care considera ca tot ce a facut predecesorii a fost gresit sau rau si ei vor face mai multe si mai bine, iar la final se dovedeste ca nu au putut face mai nimic din ce au promis. Cred ca e timpul sa apreciem ce au facut predecesorii (mai ales ca au fost votate de mai toti candidatii) iar candidatii sa vada ce pot cladi, in viitor, pe baza lasata de ei... Iar daca sunt aspecte care nu au primit suficienta atentie de la predecesori ar fi bine sa le multumiti, pentru ca v-au lasat spatiu de campanie electorala...

Sa ne dea Dumnezeu intelepciunea de a alege cea mai buna echipa pentru viitorul comunei, a copiilor si a nepotilor nostri!

Un comentariu:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.