14 septembrie, 2020

Ganduri despre campania electorala (3)

 Surpriza saptamanii trecute a fost o doamna. Habar nu am ce varsta are, habar nu am unde locuieste sau cu ce se ocupa. Nu stiu decat ce e public pe profilul ei de pe o retea de socializare. Dar ce pot spune e ca ii admir curajul. Curajul de a "varsa" cuvinte pe net, fara cap si fara coada, pe aceeasi tema. Si nu doar ca le varsa pur si simplu fara a avea o insiruire logica, o punctuatie, o frazare ci veninul si rautatea din spatele acestor cuvinte. Si poate ca si asta ar trece nebagata in seama (ca doar suntem in campanie electorala) daca ar posta doar pe pagina sa sau a candidatului pe care il sustine. Dar "doamna" denigreaza oameni, comuna si satele comunei pe grupuri care nu au legatura nici cu campania electorala locala, nici cu comuna din care, cred eu, face parte. Din pacate nu e constienta ca isi face rau singura iar "diareea" verbala/digitala acuta, de care sufera zilele astea, ajuta mult, nu doar contracandidatii pe care ii denigreaza, ci si un buget personal viitor. Am pastrat declaratiile doamnei si, cat de curand ma voi adresa unei persoane abilitate pentru indrumare legala deoarece a preluat una din postarile mele de pe blog, a postat-o pe pagina dumneaei fara a mi se cere acordul si fara a mi se acorda posibilitatea de a raspunde acuzatiilor atasate.

O sa atasez, pentru exemplificare, o postare, dar cu nume (comuna, sate sau oameni) sterse, din respect pentru lege in primul rand (folosirea datelor cu caracter personal) dar si pentru oamenii implicati. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.