07 decembrie, 2021

Jurnal de advent - 7

 O zi de marti cu vant si ploaie. O zi de stat la gura sobei. Si cum am fost nevoita sa stau mai mult locului am scos cosul cu sosete de lana de carpit. In ultima vreme nu prea am avut timp de ele si cum mama m-a tot aprovizionat cu sosete noi, le-am lasat intr-un cos in asteptare. Si nu doar sosete. Mai sunt si alte lucruri care necesita un pic de alint cu acul.  Nu am avut rabdare sa stau chiar atat de mult locului dar a fost suficient cat sa reduc din ele. Si am modificat o perna cu melana. Am facut o perna lunga si colorata de pus in fata usii.

Dupa amiaza am gatit in timp ce sotul a continuat operatiunea "renovat dormitor"  Au sunat in sfarsit si de la firma de mobila ca livreaza mobila lui Matei joi. Deci in principiu e bine. 

Biscuitii facuti aseara s-au terminat deja. Maine sper sa reusesc sa fac salamul de biscuiti. Piciorul e mai bine. E rosu doar un pic in jurul intepaturii si ma jeneaza la mers. Sper ca dimineata sa pot incalta cizmulitele pentru ca ar trebui sa ajung in oras. 









2 comentarii:

  1. Nu știu de cand e, dar eu abia acum am observat noua poză de coperta. Frumoasă. Imi plac prajiturile. Reteta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt biscuiti de post din un pachet de margarina, 100ml vin alb, o cana de zahar, piure de dovleac copt (cantitate egala cu margarina) un praf de copt si arome (eu am pus de turta dulce-scortisoara, ghimbir si curcuma) si faina. Se face un aluat potrivit de tare care se da la rece cam o ora. Intre 2 reprize de intins si taiat forme aluatul se tine la rece. Sunt ornate de Matei cu glazuri de la Lidl (si la plic si la tuburi) si bombonele tot de acolo. Daca nu e post se inlocuieste margarina cu unt si vinul cu un ou.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.