26 iunie, 2022

Jurnal de duminica

 Atmosfera e apasatoare. Parca se chinuie sa ploua si nu reuseste. Mai adie vantul, mai arde soarele dar stropii binefacatori nu vin. Iarba e uscata, pamantul e crapat si plantele tanjesc dupa o ploaie care sa le vindece, sa le dea putere si sa curete atmosfera.... Pasarile si animalele cauta umbra si se lipesc de pamantul incins...



In zi de Sanziene, ziua de nastere a Sfntului a carui nume il port, am fost la plimbare prin imprejurimi. Manastirile de maici m-au atras de data asta: Varatec si Agapia.  Si nu am putut sa nu oprim sa culegem Sanzaiene. Pe langa buchetele de pus la uscat am cules si un buchet cu flori de camp:







I-am adaugat cateva tije de usturoi si cateva plante a caror parfum nu e iubit de tantari si le-am pus pe masa de afara:















Dar gandurile mi-au ramas pe uimitoarele dealuri ale Neamtului:


O duminica minunata!

2 comentarii:

  1. Si la noia e aceeasi atmosfera apasatoare, chiar daca au fost cativa stropi de ploaie. Prea putin ca sa ude cu adevarat si ma gandesc daca sa ma duc sau nu sa dau drumul la hidrofor.
    Frumos buchet ai facut. Nu am adunat niciodata sanziene. Nici nu cred ca recunosc bine aceste plante.
    PS: La multi ani de ziua numelui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sunt cele galbene de pe bord :). Am si 2 buchete mari pentru crema de sanzaiene. De la o varsta mai apar ciocuri pe diverse incheieturi si e nevoie de crema de sanzaiene :)

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.