23 septembrie, 2022

Fila de jurnal 23/9

 Astazi soarele intra vesel pe geam. Chiar daca termometru e un pic zgribulit. Vremea a fost amestecata in ultima saptamana, cu soare si stropi de ploaie, cu vant si temperaturi mici. 
Pe langa nebunia toamnei cu strans de prin gradina si curte si depozitat pe iarna, m-a sacait si o masea. Vinerea trecuta m-am trezit cu un ochi umflat, adica o punga frumoasa sub ochi si ceva dureri in coltul interior. S-a rezolvat cu picaturi 5 zile. Vineri noaptea in schimb si-a facut maseau de cap. Asa ca sambata am ajuns din nou la medicul de famile pentru tratament si luni la stomatolog. Saptamana a fost amestecata ca vremea. Au fost multe drumuri, multe incurcaturi si multa munca. Ieri a fost ziua sotului meu dar a trecut asa mai neobservata. Am sabatorit punand muraturi si cu ceva dulce facut in casa pe seara. Astazi incerc sa bifez toate activitatile ramase restante din cauza ploii. Sper sa reusesc.

Nu m-am tinut de provocarea cu o postare pe zi pentru ca am inceput un program de dezvoltare personala cu multe teme si activitati care mi-a ocupat mult din timpul ”liber”. Si fiind de dezvoltare personala implica multe resurse sufletesti. Asa ca sunt si eu ca vremea :).

In schimb mi-am gasit zilnic un moment al meu cu mine si cu toamna. Fie ca a fost o cafea afara, fie ca m-am bucurat de struguri direct din vie sau pur si simplu am a privit pisoii (in culorile toamnei) la joaca, m-am bucurat de toamna si de tihna.

O zi de vineri minunata tuturor!

6 comentarii:

  1. Nu aș putea să țin un "jurnal" în fiecare zi, la o săptămână este acceptabil...
    Cred că ai timpul destul de încărcat și momentele tale libere sunt savurate din plin !
    "La mulți ani !"-soțului !
    Îți doresc un weekend mai cald !
    Pupici ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de urari! Asa cum ii spuneam si Mihaelei e un soi de jurnal de multumire care face foarte bine la moral chiar daca nu reusesc zilnic, macar imi setez intentia de a prinde in minte momente frumoase despre care sa scriu...
      Zile frumoase si la tine!

      Ștergere
  2. Să ști că și eu am vrut să te însățesc în provocarea asta zilnică, Chiar spuneam că mi-era dor de ea, mai ales că anul trecut fix aceasta provocare m-a readus în blogosferă. Însă cred că e prea devreme, toamna e abia la început și încă sunt mult prea multe lucrui de făcut pe lângă casă. Dar aș încerca în octombrie, chiar daca bate și octombrie la ușă. Poate nu chiar zilnic, dar macar la două zile. Sa zicem să scriu în zilele pare(sau impare).
    Mult succes la cursul de dezvoltare personala și La multi ani sotului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de urari! Dupa cum vezi doar numele provocarii e ”o postare zilnic” pentru ca nu e timp dar incerc sa imi fac loc in program cu cateva minute pentru mine. Iar postarile ma fac sa ma gandesc la lucrurile frumoase de peste zi. E un soi de jurnal de multumire...

      Ștergere
  3. La multi ani sotului cu sanatate si multe bucurii. Sunt convinsa ca ai mult de lucru, insa eu citesc cu multa placere jurnalul tau, deci te rog sa te tii de provocare.😍

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.