07 decembrie, 2022

Dar de blog

 Vreau ca anul asta, de craciun sa ofer un dar celor ce imi urmaresc blogul si imi citesc postarile. Voi oferi 3 daruri pentru trei doamne cu bloguri MNiko, Ioana si  Irina, doamne de la care am invatat multe de-a lungul anilor si care imi sunt foarte dragi. Asa că le rog sa imi trimita adresele lor la care sa le trimit darul (puneti, va rog, adresele si numerele de telefon, in comentarii pe care nu le voi publica pe blog, sau mesaj privat pe FB).

Voi mai oferi 3 daruri prin tragere la sorți. Ce trebuie sa faci pentru  a intra in concurs?
    - sa apreciezi pagina de facebook a blogului 
                                                        (https://www.facebook.com/o.prima.zi)
    - sa distribui pe FB pagina blogului
    - sa etichetezi pe FB 3 prieteni
    - sa postezi un comentariu la postare (fie aici sau pe FB) in care sa spui care articol de pe blog ti-a placut cel mai mult sau din care ai ramas cu o idee.
Tragerea la sorti va fi pe duminica pe data de 18 decembrie ora 20. 
Cine are doar blog e suficient sa posteze comentariu si sa precizeze ca nu are pagina de FB.

Toate cele 6 daruri vor pleca inainte de craciun.

Si ca povestea sa fie si mai frumoasa, darul va fi o surpriza.

Va astept!



14 comentarii:

  1. Wow! Ce surpriza frumoasa. Mulțumesc. Am văzut titlul în blogroll și am crezut ca e un joc schimb cum făceam în trecut pe forum. Am întrat sa vad care sunt condiții sa ma înscriu și eu și....surpriza minunata. Îți trimit adresa pe FB

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-aduc aminte de un alt joc pe care l-am jucat, în luna decembrie ... dar apoi a intervenit, în valuri, tristețea din inima mea (Dumnezeu să-i odihnească în lumină și dragoste veșnică pe părinții mei 🕯!)...
    Mă bucur că ai prietene cu care faci schimb de idei 👍!
    Îți doresc un decembrie plin de lumină !
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-e mereu mi-au plăcut postările tale cu activități de iarnă!
    Îmi place simplitatea ta !

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Corina, va apreciez pt tot efortul și pt mărinimia de a dărui ceva cu atâta simplitate și cu atâta mult drag!
    Sărbători cu mult bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Deoarece avem doar 3 comentarii pe blog o sa va rog sa imi scrieti adresele sa primiti darul. Multumesc tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  7. multumeeeesc!ce surprizaaa!bucurie mare, abia astept!abia acum am vazut, azi m-am pus pe citit bloguri :).Iti trimit adresa pe fb

    RăspundețiȘtergere
  8. Azi a sosit si sunt foarte incantata de carte. este minunata si abia abia am mai lasat-o din mână să îmi văd de treburile urgente. Multumesc mult

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.