23 ianuarie, 2023

Jurnal săptămânal - 4/52

 A fost o săptămână foarte caldă. Am avut chiar temperaturi de 20 gr C la pranz așa că am stat mai mult pe afară. Chiar am plantat niște muri pe care i-am găsit la reducere la Brico. Am profitat de vreme și am schimbat lenjeriile, am aerisit toată casa, am spalat lenjerii și cuverturi pe langă rufele obișnuite. Serile au fost cu citit, cu seriale si andrele. Chiar dacă săptămâna a început cu o stare de răceala ciudată, cu dureri de cap și musculare, am reușit sa o termin cu multe activități finalizate. Chiar am mai și completat lista cu treburi făcute care nu erau în plan.

Săptamâna s-a încheiat cu o după-amiază de duminică la munte, la o mănăstire dragă nouă, cu oameni minunați. Chiar am remarcat că erau multe doamne frumoase, chiar dacă eu eram cea mai mică. Doamne ce aveau acea frumusețe ce vine din interior, care radiază și pare molipsitoare. Bomboana de pe tort a fost o doamnă venerabilă, trecuta de 90 de ani, cu o minte brici si de o bunătate și dorință de a ajuta care m-a lasat mută. Am revenit acasă mai tonică si mai optimistă decât am plecat. Probabil că acea frumusețe interioară chiar e molipsitoare. 

Săptămâna asta a început cu o altă bucurie. O prietenă mi-a împrumutat un aparat de fitnes așa că am oră la sală de acum pe lângă casă. 

Am început să implementezi noi rutine alimentare. Fiind noi mai am zile când le ocolesc sau găsesc pretexte să le ocolesc dar revin la ele în ziua următoare. 

Vremea se anunță cu temperaturi mai aproape de normalul perioadei:


așa că vor urma activități mai mult în casă.

Cât de curând vor începe să apară puiuți de animale. Văcuța e prima care se pregătește și cred că și căprițele urmează cât de curând. O să fie distracția obișnuită de primăvară pe care abia o aștept chiar dacă asta înseamnă că mi se termină vacanța de muls.


4 comentarii:

  1. Mă bucur pentru starea ta de mine cu care te-ai intors de la mănăstire.
    Mult succes cu noul stil de viată, fitness,dietă...
    Să vă ajute Doamne Doamne să aveti puiti sănătoși!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur că ai reușit să ajungi la mănăstire ,și eu mi-aș dori însă nu prea se poate!
    Să ne faci o poza cu noile animăluțe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos, Corina! Slavă Domnului pentru toate binecuvântările pe care le-ai avut în această săptămână.
    Sper să ai o săptămână peste așteptări!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.