17 iulie, 2014

Castigi bani de acasa cu Viespar

Pentru ca suntem intr-o perioada aglomerata si pentru ca nu as vrea sa stau mai bine de jumatate de zi plecata la o slujba care nici sa nu imi placa si nici sa nu imi aduca satisfactii morale macar daca nu si financiare am cautat tot felul de alternative. De la productii proprii gospodariei pana la servicii facute de acasa. Din pacate fiind inca in amenajare casa/curte necesarul financiar e destul de mare. Chiar daca toate lucrarile le facem singuri costurile cu materialele tot exista. Si pentru ca sunt deschisa la diverse sugestii m-am bucurat cand am descoperit viespar. Am mai incercat divese programe de afiliere dar imi ingreuna tare, tare accesibilitatea blogului si cum netul il avem pe mobil era destul de dificil.
Mi-am facut cont intr-un timp foarte scurt, apoi am inceput sa rezolv sarcini. In doar 2 zile suma aflata la aprobare e destul de promitatoare. Si asta in conditiile in care am alocat maxim jumatate de ora pe zi in pauzele de odihna cand oricum hoinaream pe net fara nici un scop...

Pentru o slujba cu norma intreaga in gospodarie nu strica un pic de ajutor financiar doar pentru hoinareala pe net. Pentru cine e interesat accesati Viespar  ca sa va alaturati echipei mele.

2 comentarii:

  1. http://bdbnews.ro/editorial/197-cum-s-i-vinzi-datele-personale-pe-degeaba-viespar-ro-face-scam-eap-ori-mitocreal-.html

    RăspundețiȘtergere
  2. se pare ca articolul recomandat a fost blocat. e doar un inceput de articol in care nu se gasesc argumente si dovezi care sa sustina titlul.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.