22 aprilie, 2024

Jurnal saptamanal 3/aprilie

 Teoretic este a treia fila de jurnal, practic este doar la finalul celei de a treia saptamana din aprilie.

 A fost o luna destul de incarcata cu un final ce se anunta la fel de incarcat. In ciuda faptului ca scriu zilnic ceva, aici, pe blog ajung mai greu. Am nevoie de o anumita stare sa pot impartasi din emotiile perioadei. 

In primele trei saptamani ale lui aprilie m-am ocupat de gradina, am semanat patrunjelul de frunze, ceapa, usturoiul si radacinoasele. Sotul meu s-a ocupat de plantat cartofii, semanat floarea soarelui si pregatit terenul pentru semanat porumbul. Asteapta vremea buna pentru semanat si s-a ocupat de iarba din curte. Fiind ploaie si soare creste foarte repede.

Am inceput sa scoatem capritele la iarba iar iedutii ne dau spectacole zilnice de joaca. Pisoi au devenit mai afectuosi dupa ce ne-a parasit cațelusa creață, parcă intr-o incercare de a ne alina dorul. Avem si doua gaini care au inceput sa iși adune ouă pentru a cloci. Sper sa vad pui mici si pufosi prin curte cat mai curand.

Vremea e de primavara, cu soare cald si ploaie revigoranta. Am avut si cateva zile cu temperaturi de iunie, iar trecerea de la 31 gr C la 6 gr C a fost destul de naucitoare.

4 comentarii:

  1. Așa si la noi... O perioadă ciudățică!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce viață plină și frumoasă aveți voi, Corina! De abia aștept să ne arăți ieduții, pisoii și puișori. Un final de lună așa cum ți-l dorești! Sănătate și numai bucurii! 🤗❤️

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.