11 iunie, 2024

Jurnal saptamanal 2/iunie

 O vreme capricioasa a marcat saptamana ce tocmai am incheiat-o. O vreme cu temperaturi ridicate si ploi scurte cand linistite cand galagioase si „cu bulbuci” cum le spuneam in copilarie.

Un jurnal inceput sambata si terminat marti...

A fost un week-end cu alegeri locale si cu o noapte alba pentru mine deoarece am facut parte dintr-o comisie electorala. Încerc sa imi revin si sa rezolv restantele din gospodarie. 

Ciresele sunt vedetele sezonului si cum au cam lipsit in ultimii ani, am reusit sa fac rezerve serioase de compot (peste 70 de borcane in acest moment). Capsunile asteapta sa fie culese, pana acum doar am mancat de pe straturi. Agrisele asteapta coacazele care au inceput sa se coacă si zmeura care incepe sa se inroseasca pe ici pe colo pentru o dulceată asortata. Cirese negre si amare dau semne ca vor sa ajunga dulceată iar visinele asteapta sa fie conservate pentru placinte si prajituri. Am facut deja 2 kg de dulceata de visine si cred ca e suficient deocamdata.

Ne-a vizitata si doamna vulpe si ne-a lasat fara closca cu pui mici dar si fara cativa pui mai mari. Dimineata nu am gasit bibilicile dar le-am auzit prin niste tufe un pic mai tarziu. Poate pe seara apar la cotet sau o sa fie nevoie sa le cautam.

Am cateva restante la pus rasaduri datorate ploilor care nu ne-au lasat sa intram in gradina. In schimb gradina de fasole si radacinoase e fara buruieni dupa a doua prasila.

Iunie se anuntă mai aglomerat decat m-am gandit eu.

Ieri, pe 10 a fost ziua lui Matei care e prins intre examene la master si bachete de clasa a 8-a la munca.

Se pare ca jurnalele mele incep sa semenele cu telegramele de pe vremuri, dar prefer sa le scriu chiar si asa in loc sa tot aman pana imi vine inspiratia.

Pentru voi cum a fost ultima saptamana?

Un comentariu:

  1. Esti ca o furnicuta: si in casa si afara. Sa ai spor, ca treaba ai cat cuprinde.
    La multi si binecuvantati ani lui Matei, cu bucurii si multe, multe reusite.
    La noi saptamana trecuta a fost tot cu borcaneala multa (asa este si saptamana aceasta), cu multa bucurie alaturi de nepoti, dar si cu o provocare: sa ajut un baietel sa ajunga la zi cu materia restanta la matematica (pentru ca va fi clasa a opta din toamna si are multe, multe lacune).

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.