09 iulie, 2024

Jurnal saptamanal saptamana 2 iulie

 Nu prea am reusit sa postez atat de mult cat mi-am dorit. 

Am sentimentul ca timpul s-a contractat. Vremea a fost cu ploi abundente si cu temperaturi ce au fluctuat de la primavara la canicula ceea ce mi-a creat disconfort si dureri de cap. In plus au fost multe drumuri.

Gradina arata bine. La o saptamana de la prasit nici nu se cunoaste... Rosiile sunt legate si deja incep sa se coaca, dar au nevoie de atentie in fiecare seara. Castravetii isi fac de cap cu productia asa ca mi-am facut provizii de borcane pentru pus pe iarna. La pastaile subtiri  am cules deja o tura si am pus la borcane dar inca se fac multe. In schimb cele late au iesit putine si abia am vazut cate o floare pe ici pe colo. Dovleceii au frunze mari si flori frumoase. Am cules aseara unul galben si l-am pregatit de tavalit prin ou si pesmet pentru pranz. Tot productie mare am avut si la zmeura din care am facut sirop pentru dulciuri.

Curtea inca mai are nevoie de atentie. Sotul meu se imparte intre masinuta de tuns gazon, motocoasa si baloti in camp. In timp ce eu incerc sa imi gasesc momente in care sa finisez iarba pe langa tufele de mure sau marginea straturilor de flori. De curatat straturile de flori nu vorbesc pentru ca invat sa imi placa asa „verzi” cum sunt.

Vara aceasta mi se pare mult mai aglomerata decat altele. Se suprapune si cu examenele lui Matei si cu dorinta lui de a sta mai mult la Iasi decat acasa dar si cu multe proiecte in exteriorul curtii. Unul ce tot  a fost amant de ceva timp iar altul important pentru suflet.

Ma uit la jurnalul meu (caietul) cu intentia de a scrie mai des si totusi am doar cateva pagini scrise in tot acest an. In schimb am citit mult vara asta si inca mai citesc. 

Zilele trecute ma uitam la un leagan de curte si ma gandeam ca e frumos pentru momentele de pauza, citit si savurat un ceai. Si apoi mi-am dat seama ca imi iau multe momente de suflet dar inca nu pot pune pauza lunga de stat in leagan. Mai am multe de realizat de pe panoul dorintelor pana la momentele de pauza lunga in leagan in gradina, dar adaug si leaganul de lemn masiv pe acel panou.

Prefer odihna activa asa ca atunci cand vrem sa ne incarcam bateriile plecam in plimbare. Ne-am bucura de lavanda, de Manastiri, de amintirile sotului meu de la Neamt, de un festival, de o cafea buna pe vreo terasa din imprejurimi si uneori chiar am fost doar sa mancam ceva  in locuri in care ne-au placut.













9 comentarii:

  1. Spor în toate! De asemenea, multe bucurii dragi sufletului!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce jurnal cuprinzător Corina. Iar pozele sunt minunate.
    Spor în tot ce ai de întreprins.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa vi se implineasca dorintele asezate pe panoul dorintelor!
    Se vede ca aveti drag de gospodarie si de ai casei. Multa sanatate si spor!
    Claudia H.

    RăspundețiȘtergere
  4. Spor la tot ceea ce ti-ai propus sa realizezi, dar iti doresc si multe plimbari si momente de relaxare. Spor la examene lui Matei.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.