07 octombrie, 2024

Fila de jurnal - octombrie (1)

 A trecut deja prima saptamana din octombrie. 

A fost cu multe ploi. Ploi repezi si abundente care au venit cu tunete ca de vara. Ploi marunte de final de toamna cu aroma de zapada si textura de lapovita. Ploi cu vant si furtuna de nu mai stiam ce se aude afara. Ploi de toamna linistite care au intesificat aroma de iarba, de struguri si gutui. Dar si zile calde in care soarele mangaia pamantul si ajuta iarba sa creasca. 

In curte se vede iarba verde, proaspat crescuta presarata de frunze colorate de toamna. Astept sa se  linisteasca ploaia ca sa pot aduna nucile, alunele si gutuile cazute de la vant.

In casa am inceput sa facem focul seara. Imi place contrastul caldurii din casa cu vremea rece si ploioasa de afara. A revenit ciocolata calda ca vedeta serii si am pus si cate un film de craciun care sa completeze atmosfera. Si normal ca am facut si noi comenzi de carti care sa ne insoteasca in perioada rece mai ales ca a fost cu reduceri in acest final de saptamana.

In gospodarie incercam sa terminam treburile planificate pentru anul acesta dar intarziate din cauza altor activitati mai urgente. Pentru ca a fost primul an in care am avut recolta de floarea soarelui au aparut noi provocari pentru a o depozita. Intentionam sa facem si ulei. Apoi a mai fost de reorganizat beciul deoarece avem o productie foarte buna de cartofi si cu ocazia asta am reorganizat si camara de pe beci. 

Pe partea de dezvoltare personala, cursul sustinut de mine „Personaj principal sau figurant?” e la inceputul celui de-al doilea modul in timp ce am inceput ca mentor „cum sa fii propriul tau coach”, curs din cadrul Academiei de Coaching unde m-am format eu. Mai pregatesc cateva surprize pe aceasta parte asa ca adun materiale si citesc foarte mult. Am inceput si facultatea cu multa curiozitate, o alta modalitate de a invata pentru a deveni o varianta mai buna a mea.

Si pentru ca acest proces continuu vine si cu provocari din cand in cand, am cateva zile care m-au pus pe ganduri pentru ca mi-au revenit in minte intamplari dintr-o anumita perioada din viata mea din care, credeam eu, ca mi-am invatat lectia. Se pare ca mai sunt subtilitati care se vor vazute.

La capitolul obiective pentru aceasta luna cred pun pregatirea curtii si gradinii pentru iarna, recoltatul porumbului si depozitarea lui, ceva modificari la bucatarie si ceva grija de mine - programare la medic iar obiectivul cel mai important este sa ma bucur de tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.