13 decembrie, 2010

Scrisoare pentru Mos Craciun

Ieri, la facutul temelor, ne-am lovit de tema la engleza. Cand m-a strigat sa il ajut la tema la engleza m-a mirat. De regula matematica sau romana mai are nevoie de ajutor (mai mult de explicarea lectiilor intr-o alta forma) dar engleza nu e un obiect la care sa aiba nevoie de ajutor deoarece eu sunt mai pe langa subiect. Asa ca, cu o mare indoiala, m-am dus sa vad care e de fapt problema.
- Ma ajuti sa fac o scrisoarea catre Mos Craciun?
- Pai bine ce e asa de greu? O scrii in romana si apoi o traduci. Ia dictionarul daca te incurci...
- Pai asta e problema. Nu stiu ce sa ii cer Mosului...
- Cum adica nu stii ce sa ii ceri?
- Pai am de toate. Nu mi-ai spus tu ca magia lui Craciunului inseamna familia adunata in jurul bradului? Casa frumoasa avem, o mai aranjezi tu pana atunci si mai fac si eu niste figuri de hartie si gata, brad sigur ia tata si noi il impodobim, podoabe de brad aveam multe si frumoase facute cu drag de mana si nu cumparate, dulciuri o sa te ajut sa le faci, mai vin si bunicile in vizita si o sa avem un Craciun super frumos. Daca ninge facem si un om de zapada si gata. Important e ca ne iubim si tot ce facem, facem cu dragoste.
- Pai vroiai o surioara....
- Aia stiu ca va veni cand va crede Doamne Doamne ca suntem pregatiti sa o primim cu dragoste...
- Carti, jucarii....
- De jucarii sunt cam mare iar carti nu cred ca le-am citit pe toate pe care le avem, asa afumate si incretite cum sunt de la apa....
- Altceva ce iti mai doresti?
- ........cred ca .... am gasit! o sa il rog pe Mos sa ne aduca la toata familia un concediu la mare la vara...
M-am gandit mult la discutia cu copilul meu si mi-am dat seama ca si eu simt cam acelasi lucru. Nu stiu daca imi doresc ceva anume. Si imi amintesc de anii din urma cand exista o lista de .... dorinte care, daca s-ar fi implinit credeam eu ca m-as fi simtit fericita.  Poate ca atunci starea de nemultumire din sufletul meu ma facea sa ma gandesc ca "ceva" m-ar fi facut fericita. Poate ca acum sunt ... multumita (fericita e un cuvant prea mare totusi) iar multumirea ma face sa nu imi mai doresc nimic, sa multumesc pentru ce am, pentru ce primesc, pentru oamenii minunati din viata mea si sa ma bucur de un craciun linistit in caminul amenajat repede dar cu multa, multa dragoste.....
Scrisoarea pentru Mos Craciun a avut 2 propozitii in engleza bineinteles. Prima in care spunea ca isi doreste o vacanta, la vara, la mare iar a doua suna cam asa: Asta e tot pentru ca in rest am tot ce imi doresc.

Un comentariu:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.