06 ianuarie, 2024

2024 - intentii si directii

Deja e a 6-a zi a anului iar eu nu am reusit sa postez mai nimic. 


Una din intentiile pentru 2024 era sa scriu mai mult. Imi doresc o rutina de blog, o disciplina pentru provocarile legate de scris si nu numai. Anul 2023, mai ales finalul sau, a fost ca o vijelie din care nu am putut iesi nici macar pentru o pauza. Incepand cu luna iulie cand am inceput cursul de coaching, totul s-a aglomerat. A urmat august cu revenirea sotului meu pe calea lui si cu multe activitati adaugate in program, dupa care totul s-a invalmasit: sesiuni, programe, cursuri, biserica, casa, curte, animale. Am mai simplificat treaba in curte astfel incat sa facem fata tuturor provocarilor dar inca nu am acea rutina in care să functionez optim. Ianurie, ma gandeam ca va fi luna de odihna, pentru a-mi incarca bateriile, pentru un 2024 bogat in evenimente, emotii si trăiri. Doar ca se pare ca e o odihna activă pentru ca, fata de anii precedenti, e mult mai aglomerat iar oportunitățile care apar si care aduc bucurie dupa bucurie imi umplu agenda. 

Revenind la intentii imi doresc un an de asezare si de crestere. Cum am spus, functionez pe un soi de rutina iar asezarea despre care vorbeam in cuvantul anului e integrarea activitatilor noi in acea rutina a mea care imi asigura functionarea optima. Pe langa deprinderi noi pe care am inceput sa le integrez in rutina mea zilnica e nevoie sa imi „calibrez” programul astfel incat sa nu mai functionez in hopuri si sa nu mai exista activitati lasate de izbeliste pentru ca exista termene limite in alta directie. Un soi de predictibilitate asa cum am in zona bugetului care sa ma ajute sa imi canalizez resursele pe activitatile importante intr-o perioada de timp, fara a le neglija total pe celelelate.

Intentiile pe 2024 sunt cam asa:

- sa creez/ofer minim 4 programe gratuite in zona de dezvoltare personala

- sa creez/ofer minim 4 programe cu plata 

- sa incep facultatea de psihologie

- sa lucrez in cateva programe alaturi de colegele mele

- sa sprijin cat mai multe persoane sa isi descopere frumusetea interioara.

- sa public 2 carti.

- sa continui amenajarea curtii casei 

- sa termin de amenajat si sa deschid magazinul

- sa imi cumpar masina 

- sa scriu mult

- sa ma bucur mult

- sa cunosc oameni 

- sa leg prietenii

- sa invat

- sa ma redescopăr

Partea frumoasa in dezvoltarea personala este ca observandu-i pe ceilalti, te observi pe tine, lucrand cu oameni mai (re)descoperi cate ceva despre tine iar fiecare zi este o nouă prima zi din restul vietii tale.



15 comentarii:

  1. Cred că asta a fost ideea cel mai greu de asimiliat când am început cu dezvoltarea : ceilalți sunt oglinda ta, tot ce vezi în ei este ceva din tine care necesită atenție. Spor în îndeplinirea planurilor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa. La inceput sperie pentru ca de regula devii atent la asta cand esti nemultumit de tot si de toate si e greu de acceptat ca de fapt esti nemultumit de tine.....
      Multumesc!

      Ștergere
  2. Ți-ai propus ceva... Toate în scop nobil, frumos! Spor!

    RăspundețiȘtergere
  3. O, wow, sunt provocari interesante si solicitante, iti doresc succes si spor in toate! Cu siguranta vei duce la bun sfarsit tot ce ti-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
  4. O multime de provocari, una mai interesanta decat alta. Dumnezeu sa iti ajute sa le realizezi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu as vrea sa știu mai multe despre publicarea cărții… cât costa, ce calitate au cărțile, unde le publici? Și copiii mei vor sa publice o Cărticica a poveștilor lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am lucrat cu o editura din Iasi pentru ca mi-a recomandat-o cineva. Daca vrei si promovare la carte te poti orienta spre Bookzone sau Letras, daca in schimb vrei un pret mic si iti faci singura promovarea ar fi, ca varianta, editura Pim Iasi.... Toate detaliile le gasesti pe paginile lor. Succes!

      Ștergere
    2. Mulțumesc frumos pentru informații!
      Spor și putere, sa se împlinească toate cele cu folos!

      Ștergere
  6. Corina, fie ca toate cele bune sa duci la bun sfârșit!
    Dorești sa mai faci încă o facultate?
    Ești dornica de studiu intens!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta!
      Da, vreau sa fac psihologia pentru ca e un vis din adolescenta pe care l-am tot amanat din diverse motive si pentru ca simt ca am nevoie de o structura pentru informatiile pe care le-am tot acumulat de-a lungul anilor.

      Ștergere
    2. Ce sa zic? Dacă crezi ca te ajuta, mult succes!

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.