10 ianuarie, 2024

Bucurii de ianuarie - 1

 Au trecut deja trei zile din această săptămână iar eu am fost prinsă în diverse proiecte asa ca voi pune astazi bucuriile din prima saptamana de ianuarie, chiar si fără poze. Provocarea o gasiti la Irina

Coltisorul meu confortabil

A fost si anul acesta in preajma semineului, pentru că îmi place sunetul focului, doar ca coltul e un pic schimbat fata de anul trecut si nu am stat cu andrele sau croset ci cu laptop si carti in jurul meu.

Un proiect creativ

In această săptămână proiectul creativ a fost programul pe care il voi prezenta duminică seara pe FB precum si programul de 8 zile pe care il sustin zilnic tot pe FB. Încă invat cum se fac diverse lucruri chiar dacă totul e nou pentru mine asa voi incerca sa incarc acele filmulete si aici.

Tratația săptămânii 

A fost zilnică si a fost cana cu capucino făcut din capsulele (lapte si cafea) descoperite la Lidl. 

Plante si flori

Am primit o crăciuniță de la o vecină si de la sotul meu o zambilă parfumată care deja s-a trecut.

Lumini si luminițe

Am inlocuit instalatia de la grindă cu globuri de craciun cu una simplă cu lumini albastre si ghirlanda de brad cu 2 ghirlande simple de iederă.

Grija de sine

Am inceput un program de exercitii dimineata si mi-am facut cateva programari pentru ingrijire (par, unghii, etc)

Jurnal

Am reusit doar sa imi inghid/deschid anul si sa scriu o singură pagină. Cumva simt nevoia sa scriu dar cand ajung cu pixul in fata foii cuvintele nu vor sa coboare din mintea mea pe foia de hartie. Nici pe taste nu prea vor sa coboare liber iar asta se vede in postarile mele.


7 comentarii:

  1. Să ai o lună ianuarie plină de bucurii! Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  2. am si eu cateodata blocaje, parca n-am nimic de spus.Frumos cu semineul, am si eu, dar electric :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E termosemineu (are si instalatie cu calorifere) si e montat in salon unde mi-am instalat eu masa, laptopul si cartile ...

      Ștergere
  3. Să-ți fie timpul acesta încărcat cu emoții frumoase!
    Poate, ești prinsă în multe proiecte și de aceea e greu să- ți așterni gândurile pe foaie.
    Spor , liniște și bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! E o posibilitate... sa fie mintea ocupata si gandurile sunt mai pitite..
      Multumesc de vizita si de gand!

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.