01 aprilie, 2024

Final de martie, planuri pe aprilie

 A mai trecut o luna. 

Destul de incarcata din puctul meu de vedere. Se pare ca nu am facut nici o postare cu intentiile lunii martie asa ca nu am cum sa bifez ce am realizat si ce nu. Oricum a fost o luna cu plantat gradinuta cu plante de primavara (salata, spanac, ceapa verde, mazare, cartofi timpurii, marar si patrunjel), cu pregatit gradina de rasaduri (mai am o margine de sapat la mana pentru ca nu a ajuns cu plugul) si de curatat curtea pe bucati (si cum e mare curtea au ramas zone si pentru aprilie). Mai pot bifa curațatul zmeurei, a murelor si a viei, replantat copăcei ce nu s-au prins, inlocuit cativa butuci de vie si de mutat cativa muri. Tot la capitolul sarcini realizate as trece si venirea in gospodariei a 4 ieduti (3 baietei si o fetita) si legarea Vivianei, vițica de un an care era libera in grajd si a incepuse sa faca pozne. 

Pe parte de dezvoltare personala am incheiat cursul de 9 saptamani despre sindromul impostorului, am sustinut cele 3 intalniri din  cursul despre iertare si am intrat intr-un proiect mai amplu care a venit ca o validare. 

Am incheiat luna martie cu o zi de relax. Ieri a fost o zi in care mi-am incarcat bateriile, m-am bucurat de soare, de o vizita la oameni frumosi iar apoi am revazut seria „Un alt sine” pe Netflix.

Intenții pe aprilie: 

- plantat capsuni;

- ingrijit straturile de flori;

- terminat curatenia in curte:

- as zugravi bucataria de vara (???);

- pus in gradina ceapa, cartofii si radacinoasele;

- semanat in camp;

- pregatit casa pentru sarbatorile pascale;

- schimbat anotimpurile prin dulapuri si decoratiuni;

- postat macar saptamanal pe blog.

Pe scurt, aprilie e o luna obisnuita de primavara in care toate se aglomereaza si bucuria se impleteste cu frustrarea ca nu pot face mai multe dar si cu oboseala placuta ce apare dupa realizarea sarcinilor.

In zona de dezvoltare personala, voi aloca timp doar programului lung urmand ca dupa sarbatorile pascale sa revin cu un alt proiect.

In rest imi doresc zile de relax cu filme bune sau carti interesante, poate ceva plimbari prin imprejurimi daca vremea ne permite, discutii cu fetele si voie bune cu ciripit de pasari, cu joaca iedutilor si a pisoilor.

Ce planuri aveti pe aprilie?

Puteti scrie in comentarii sau pune un link spre o postare de pe blogul vostru...

Multumesc ca ati trecut pe aici!

7 comentarii:

  1. Martie a fost luna cu multe activitati, care mi-au adus bucurie in suflet. Aprilie este luna in care dam startul la gasirea casutei mult visate. Vom face doar primii pasi: studierea pietei.
    In martie ai avut multe activitati frumoase.
    Pentru luna aprilie iti doresc spor la tot ceea ce ai de facut, in special la partea de citit si de vizionat filme (in ultima vreme am tot primit recomandari despre filmul "Un alt sine", film pe care eu il ocolesc mereu, nu stiu din ce motiv).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am vazut prima data cand habar nu aveam de „constelatii familiale”. Am citit despre ele dupa ce am vazut filmul. Acum l-am vazut din alta perspectivă chiar daca am cartea recomandata in film, dar nu am reusit sa o citesc. E fain si doar ca poveste.
      Doamne ajuta sa gasiti casuta visurilor voastre, sa aiba un pret accesibil si sa va deschida Doamne Doamne caile necesare pentru a va muta.

      Ștergere
  2. Ai avut o lună martie plină și bogată în realizări. Domnul să-ți ajute să împlinești planurile și intențiile lunii aprilie, să ai multă sănătate, pace și bucurie! 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, Danila! Domnul sa va ajute si pe voi in tot ce va doriti!

      Ștergere
  3. Mult spor în toate, Corina!
    Ar fi frumos sa reușești sa postezi mai des, dar nici nu e usor la tine cu atât munca în jurul ogradei și totul se rezuma la dacă mai ai energie și chef sa mai scrii...
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Andreea!
      Uneori nu am energie iar alteori deschid cate o postare si apar urgentele si pana revin la ea s-a dus si ideea si starea....
      Cu drag primesc imbrățișarea!

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.