17 martie, 2024

Jurnal saptamanal 3/februarie

 A fost o duminica cu soare si ciripeala de pasari, pana pe la apus cand a inceput sa ploua - o ploaie mai abundenta decat cele din saptamana trecută. Cu exceptia zilei de ieri si cea de astazi, toata saptamana a fost cu ploaie marunta si vesela. Ieri am curatat doua straturi de flori stand pe alee pentru ca era inca umed. Si pentru ca era cald si frumos, iar eu voiam sa ma bucur de sunetele naturii, o vecina mai noua in sat, s-a gandit ca e prea liniste asa ca a pus manele pe boxe, la maxim, de nu ma puteam auzi cu sotul de la 5-6m in curte. Orice incercare de a discuta cu ea sa lase muzica mai incet s-a soldata cu replici de genul „fac ce vreau in curtea mea”, „eu vreau sa ma distrez” si altele ce nu merita amintite. După cateva ore, sonorul boxelor a fost coborat cu ajutorul celor de la politie, dar a fost jenantă toata situatia. Pe langa faptul ca e un sat foarte mic, majoritatea locuitorilor au o varsta venerabila si la ora pranzului se mai odihnesc. In loc sa ma bucur de primavara, de ciripeala pasarilor care mai confunda satul cu o padurice si isi fac de cap in zilele insorite, ascult ritmuri orientale la maxim si versuri foarte „poetice”.

In altă ordine de idei, saptamana asta a fost cu drumuri si emotii. A fost cu acte, cu drumuri, cu intalniri dar toate s-au așezat frumos si cu ușurință. Saptamana s-a incheiat cu două cursuri, sambata si duminică. Unul doar l-am ascultata in timp ce astazi am fost implicata activ. Chiar daca e un curs pe care il repet din alta perspectivă, am invatat unele lucruri noi, mi-am reamintit informatii pe care le lasasem deoparte suficient pentru a le uita dar partea frumoasa a fost ca am ascultat si cunoscut oameni minunati cu povesti impresionante. Simt ca ma imbogatesc emotional cu fiecare poveste, cu fiecare om ce intra in viata mea. 

Prima saptamana a postului mare debuteaza cu o zi foarte incarcata emotional si continua marti cu a doua intalnire din cursul despre iertare pe care abia o astept. Ziua de joi va aduce ultima intalnire din cursul despre impostor iar finalul saptamanii va fi iarasi cu femei minunate in continua dezvoltare.

In acelasi timp, pentru ca se anunta ploaie toate saptamana, as da startul curateniei de primavară si as incepe cu dulapurile de haine. Stiu ca pare prea devreme (mai sunt 7 saptamani pana la sarbatorile pascale), dar luna aprilie se anunta un pic mai calda si probabil o voi dedica gradinii si curtii.

Spre deosebise de anii anteriori, cand primavara eram odihnită si chiar plictisită de stat in casa si lucru de mana, anul acesta nu am reusit sa fac decat vreo 3 randuri la salul inceput anul trecut iar la capitolul somn sunt cu restante. De vina e si durerea de dinte care m-a „tinut ocupata” in ultima luna si care a cedat abia dupa 3 saptamani de antibiotic. Acum ca nu ma mai doare urmeaza saptamana asta sa vada stomatologul ce ii va face. 

In gospodarie, astept iedutii de pe o zi pe alta, ma conversez cu Vivi (vițica) care ar vrea sa faca si ea vițelus si nu intelege ca e cam mică de varstă dar si cu purcica care sta tolanită la soare de cate ori are ocazia. Gainile s-au pus pe facut ouă pentru că simt ca e primavara si deja am vazut una ce urcă in pod, deci se pregateste sa faca pui. 

Ca asa se anuntă primavara la noi in gospodărie...

La voi cum e?

Post binecuvantat!

Un comentariu:

  1. Imi pare rau de vecina cu pricina. Sa speram ca s-a potolit si nu o ia de la capat. A respecta pe cel de langa tine a devenit o calitate cam greu de gasit, ridicata cumva la rang de arta.
    Primavara totul este bucurie, asa se simte si de la tine din gospodarie.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.