09 martie, 2024

Jurnal saptamanal 2/martie

 Astazi e cald si frumos afara! Se simte ca e sarbatoare... 

Ultima saptamana a fost cu multe provocari la noi in familie: vizite la medici, un cauciuc mare la tractor taiat, dintele meu care se incapataneaza sa doara si mananca mult tratament, dar finalul de saptamana ne-a prins mai linistiti. Exista o oboseala emotionala si mentala dar asta trece cu ceva bucurie si multă liniste.

Partea buna este ca am reusit sa imi seman gradinuta cu produse de primavara: mazarea, spanacul, un pic de ceapa verde si salata, cateva cuiburi de cartofi pentru scos devreme si un rand de patrunjel cret si aromat. Vremea a fost un pic inchisa si chiar rece noaptea dar babele nu si-au facut simtită prezenta. Straturile de flori necesita atentie urgenta dar le voi lua pe rand in functie de timp si vreme.

In camp mai este doar o parcela de arat asa ca stam destul de bine. Urmeaza discuitul destul de repede, fiind aratura tarzie. Curatenia in curte a stagnat din cauza vremii dar sunt in grafic pentru ca luasem in considerare vremea capricioasa din martie. 

Pe de alta parte, maine incep programul de iertare de 21 de zile si care se va termina pe 31 martie, program de care simt ca am si eu nevoie si ma voi bucura nespus de compania doamnelor inscrise. Marti va fi o noua intalnire de povesti pe grupul de whatapp si mai avem 2 intalniri si una de celebrare in cursul cu sindromul impostorului. Vreau ca luna aprilie pe langa cele 2 intalniri de povesti, să o dedic unui proiect mai mare din care fac parte si familiei, cu tot ce inseamna pregatirile de paste si lucrarile agricole.

Ziua de 8 martie m-a luat prin surprindere cu flori, plimbare si tihna casei. Chiar daca nu am reusit sa fac tot ce imi propusesem pentru ziua de vineri a fost cu liniste si cu durere mai mică de dinte.

La voi cum a fost saptamana asta?

Cum ati sarbatorit?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.