30 septembrie, 2024

„Caminul meu un colt de rai”

Incercam sa imi dau seama de cand e provocarea pe bloguri si am gasit o prima postare in  2011 la un an dupa un octombrie provocator despre care gasiti detalii aici iar mai tarziu poveste si poze. Asa ca provocarea s-a lipit manusa. Nu cred ca am multi ani in care sa fi sarit aceasta provocare dar in ultimii am modificat-o un pic. Asa ca de maine va astept sa povestiti despre cum simtiti voi aceasta provocare.





Pentru mine, luna octombrie e luna in care incerc sa termin treburile pe afara in asteptarea iernii. E perioada in care pregatesc casa pentru a petrece mai mult timp in interior, perioada placintelor cu mere, a biscuitilor cu dovleac, a ceaiurilor fierbinti si aromate. Dupa ce am descoperit decoratul de toamna ca educatoare l-am adaptat pentru casa pentru a aduce si in camin emotia recunostintei pentru abundenta toamnei. Iar recunostinta are nevoie de un ritm mai lent, de momente de contemplare a naturii, de marturii despre ea fie pe paginile unui caiet, fie pe cele ale unui blog, si de impartasire cu cei dragi. Si cum o deprindere are nevoie de cel putin 21 de zile pentru a fi acceptata de subconstient, iar un obicei de cateva luni pentru a fi implementat, octombrie e un moment bun de a incepe.
Asa ca haideti sa incepem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.