18 iunie, 2011

in gospodarie

Scriu mai rar din lipsa de timp. E o perioada incarcata: dulceturi, compoturi, siropuri si gradina. Plus o ploaie de cateva zile care a "dat vant" la plantute, inlcusiv buruienilor. Dar in ciuda oboselii fizice exista o stare de confort psihic. Cand vad aliniate in camara borcanele de dulceata, sticlele de compot, pungile cu plante medicinale mi se umple sufletul de bucurie. Piuitul gagalicele de pui din tarcul din fata usii imi dau o stare de confort, pana si ghemotoacele de blana care miauna ma linistesc. Nu mai vorbesc de rosii si alte legume care cresc vazand cu ochii. Daca lipsesc 2 zile din gradina in a treia se vede cresterea, inflorirea. Si cand stiu ca la toate astea am avut si eu o mica contributie parca imi tot vine sa fac.... Si parca iarna cu lipsurile si troienile ei nu ma mai sperie....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.