02 februarie, 2024

Sfasit de ianuarie si inceput de februarie

 Nu m-am tinut de provocarea lunii ianurie pentru ca a fost o luna foarte plina de emotii si de activitatăți. Printre ele as putea aminti seria de live-uri de pe Fb care m-a scos bine din zona de confort. A fost o super provocare pentru mine dar sunt mandra ca am dus-o până la capat chiar daca au existat provocări, bâlbe si sincope. Apoi a fost lansarea cursului de 9 săptămâni despre impostorul din sufletul nostru, o altă provocare cu multe lecții si învățăminte. Mi-am pus singură frână pentru ca incă aveam nevoie de validari. Numărul de inscrieri în curs mi-a aratat ca de fapt era nevoie sa ma validez singură. Si ca evaluarea mea sa fie corectă am ascultat mai multe perspective. M-am mai intalnit cu impostorul din sufletul meu atunci cand mi s-a propus o colaborare intr-un alt curs. Nu am spus nimic nimanui ca sa nu dispară. Nici nu am putut sa ma bucur cu adevărat chiar daca era un vis al meu care s-a implinit mai repede si mai frumos decat as fi visat eu. Abia atunci cand am simtit eu ca totul e sigur am vorbit despre asta, iar linistea ce s-a lasat a fost mai mult decat graitoare.

Apoi a fost Gala Primeste Schimbarea, prima editie, care a venit ca o celebrare a intregului parcurs in aceasta minunata comunitate. Pe langa faptul că am urcat pe scena si am putut sa o strang in brate pe cea care este si sufletul si creierul acestei minunate intamplari din viata multora, cea care a visat si ne-a adus si pe noi in visul său, am cunoscut fetele cu care imi beau cafeaua in fiecare dimineata de cateva luni incoace. Au fost 2 zile nebune, cu bucurii, cu vorbarie, cu povesti, cu zambete si cu multe emotii.


Asa ca am intrat in februarie cu tot acest bagaj de emotii, obosita fizic dar superentuziasmata emotional. 

Februarie a venit cu o asezare pe cursul meu de impostor si cu un nou curs in care voi participa in calitate de colaborator. Un curs in care am mai fost si pe care il voi vedea acum din alta perspectiva si cu alti ochi. E ca atunci cand citesti o carte a doua oara si te poti bucura de fraze, de expresii, de descriere pentru ca stii finalul actiunii. Cam asa vad aceasta noua calatorie pe care abia astept să o incep. Pe plan personal imi doresc să citesc mai mult (am cateva carti incepute si cateva care asteapta sa fie citite), sa ma plimb luna asta (plimbari de relaxare), sa postez mai des, să scriu mai mult si să mă bucur de fiecare zi. Si daca vremea imi permite, să ma bucur de aer curat, de curtea si gradina mea dar si să ma ocup de un spatiu care asteapta sa fie amenajat/personalizat....

Voi cu ce intenții ati intrat in februarie?

Si cum simtiti ca ati incheiat ianuarie?

Dar chiar ar fi tot anul ca ianuarie ce emotie credeti că ar caracteriza 2024?

Un comentariu:

  1. Felicitari Corina pentru toate aceste realizari.
    Pentru noi, luna ianuarie a fost cu plimbari si cu bucurii. In luna februarie am intrat optimisti, dornici de a realiza lucruri noi.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.