17 februarie, 2012

rasaduri semanate in februarie

Asa cum am mai spus intr-o postare, m-am straduit sa alung iarna. m-am gandit ca niste seminte puse in cutii o vor induiosa si va pleca lansand soarele caldut de primavara sa mangaie pamantul.... Nu stiu daca am induiosat-o dar de 2 zile soarele incalzeste pamantul din ghivecele mele improvizate prin geamurile de la hol... Si se pare ca va continua macar la fel de timid si in saptamana care urmeaza. Dar sa scriu si ce seminte am pus: petunii curgatoare, panselute (cam tarziu dar sper sa iasa...), praz, telina si cateva soiuri de ardei (iuti, grasi, lungi, galbeni si rosii). Am lasat gogosarii sa ii seman odata cu rosiile timpurii.  Sper sa imi iasa toate ca odata cu incalzirea pamantului la sfarsitul lui martie - inceputul lui aprilie sa le pot planta. Din fericire temperatura de afara nu a mai scazut sub -15 grade C deci nici cea de pe hol sub zero grade C asa ca am mutat si florile inapoi pe rafturile lor. Din pacate cateva crengute de la muscatele curgatoare s-au rupt la mutare asa ca am facut si cativa butasi chiar daca nu erau in plan. Maine vreau sa imi aduc acasa ceva sticle de plastic de 3 l (un profil patrat) care vor gazdui florile mele anul acesta. Am si o idee vaga de decor care sper sa imi reuseasca.
Si tot maine am de gand sa scot macar un sac de cartofi din care sa aleg cartofi mai mici si sper eu cu ceva coltisori pe care sa ii aliniez in cutii de carton tot in hol la incoltit pentru cartofii timpurii....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.