12 mai, 2024

Jurnal saptamanal 1/mai

Hristos a inviat!

 Deja suntem in luna mai. A doua zi de paste. 

Saptamana trecuta a fost un maraton de curatenie si bucatareala pentru sarbatori. Asta pe langa semanat porumbul si fasolea in camp. Si ca bonus am insamantat si vitica. A fost primul an atat de incarcat. Va trebuie sa imi regandesc planurile de organizare de sarbatori tinand cont de activitatea sotului meu. Anul asta am intrat in sarbatori epuizata, cu febra musculara si dureri de cap de la oboseala, dar multumita de tot ce am reusit sa fac.

editat mai tarziu: E o postare neterminata dar am ales sa o las asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.