12 mai, 2024

Jurnal saptamanal nr. 2/mai

 Hristos a inviat! 

A trecut si a doua saptamana din mai. A inceput cu idei si planuri dar se pare ca am avut nevoie de odihna.O vizita la stomatolog mi-a schimbat toate planurile. O plomba si-a facut de cap si s-a ajuns la doua extractii. De obicei sunt rezistenta la durere dar probabil starea de oboseala si-a spus cuvantul si m-am simtit un pic doborata. M-am bucurat si de o sedinta de masaj iar spatele meu este mai putin incordat si parca am o libertate mai mare de miscare in ciuda febrei musculare.

Am reusit sa ma ocupt de cateva straturi de flori, neglijate inainte de sarbatori si invadate de buruini din cauza vremii cu ploi noaptea si soare ziua. Iar sotului meu i-a ajuns noua jucarie de tuns iarba la timp pentru ca in curte, iarba deja crescuse.

In gradina din camp au iesit si cartofii, dar si fasolea semanata in saptamana mare. E nevoie sa fie un pic alintate cu sapa pentru ca nu au iesit doar ele ci si ceva buruieni. Iar in gradina de rasaduri am pus instalatia de udat cu picatura si probabil de maine voi incepe sa plantez. Abia astept sa vad plantutele frumos aliniate pe folia neagra. 

Prima closca a coborat din pod cu un singur pui dupa ea, pui care nu a rezistat primei nopti in coteț. Am descoperit o altă closca care si-a adunat singura ouă si sta lipita de ele. In schimb mi-am cumparat pui mai maruti si de carne si rasa mixta (si de carne si de ouă), dar si 5 bibilici. E nevoie sa imi completez si numarul de gaini, numar care, din diverse motive e la cel mai scazut nivel din ultimii 15 ani.

Iedutii cresc si se fac din ce in ce mai obraznici. Sunt in faza in care sunt separati de mamicile lor in timpul nopții si se obisnuiesc cu curelusele de la gat. Urmeaza sa fie separati de tot de mamici si sa fie scosi la pascut fiecare cu funiuta lui. 

Chiar daca primavara a venit foarte repede anul acesta si toate treburile au fost cumva aglomerate, sunt multumita de evolutia gospodariei. Sunt cumva in grafic. 

Si daca suntem in grafic cu gradina si curte, de saptamana viitoare as vrea ne ocupam de amenajarea biroului meu. Sunt multe lucruri pe care le-am facut din inertie adaptandu-ma, dar e nevoie sa am un loc in care sa imi desfasor activitatea atat cea din online cat si offline.

Directia lunii mai ar fi sa reusim sa terminam unele treburi amanate de multă vreme si sa ne pastram in grafic cu cele ce tin de timp si de perioada anului.


Un comentariu:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.