25 octombrie, 2024

Fila de jurnal - octombrie (2)

 Mai e putin si se termina luna octombrie. 

A fost ca o tornada din care nu am putut nici sa ma opresc si nici sa ies din ea. Doar m-am lasat purtata de curent incercand sa ma adaptez, sa integrez si sa descopar bucuria in tot. Facultatea a inceput cu o nebuloasa specifica inceputului de scoala, cu orar in miscare continua, cu grupuri multe de whatsapp, cu o platforma necunoscuta si cu multe sincope. Incet, incet, orarul se aseaza, apar si teme de seminar, proiecte de semestru, materie de invatat si multe carti de citit. In acelasi timp, curtea, casa si mai ales gradina are nevoie de atentie pentru a fi pregatite de iarna. De treburile zilnice nu mai amintesc pentru ca organizarea in casa e deficitara. Ea a suferit cel mai mult in procesul meu de reorganizare. Imi place sa cred ca incep sa sa ma obisnuiesc cu noul program si de la zi la zi ma organizez din ce in ce mai bine. Ma bucur de fiecare etapa, de fiecare colt de curte asezat, de fiecare dimineata insorita. 

In acelasi timp am decis sa merg si la stomatolog iar zambetul meu e in plina reorganizare. As zice ca e in ton cu sarbatoarea imprumutata ce urmeaza. Asta ca la Craciun sa zambesc increzatoare. 

Urmeaza o saptamana libera de cursuri in online ceea ce imi da ragaz sa pregatesc materialele pentru ce am pregatit in luna noiembrie pe partea de dezvoltare personala. 

Uneori am impresia ca pun prea multa presiune pe mine, uneori chiar devin irascibila si morocanoasa dar imi place mult ceea ce fac si imi doresc doar sa pot sa le fac pe toate si sa ma bucur de toate in aceeasi masura.

Si daca pana de curand imi doream o clona ca sa le fac pe toate luna asta ma gandeam la mai multe....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.