22 februarie, 2024

Jurnal saptamanal 3 - februarie

 Am deschis laptopul sa scriu de nenumarate ori si cuvintele nu au vrut sa curga. Cred ca trec iar printr-o perioada in care am nevoie de timp cu mine. O perioada in care sa integrez multe constientizări. Credeam ca nu ma afectează anumite perioade din viata mea, ca au trecut, ca le-am depasit dar zilele astea am descoperit ca doar le inchisesem intr-un sertar pe care l-am incuiat si aruncasem si cheia. Iar zilele astea, sertarul s-a dezintegrat si emotiile inchise acolo au inceput sa ceară sa fie vazute. 

Si daca tot rumeg emotii si vremea e frumoasa am iesit la treaba in curte. Gradina de legume e aproape curatata (m-a prins zapada cu ea necuratata) si gradinuta din fata e pregatitata de prelucrare si semanare.

Si cum iar am inceput postarea intr-o zi si o termin in alta voi spune ca ziua de 22 februarie e o zi importanta pentru mine si pentru ca vreau sa marchez cei 15 ani de casatorie (frumoasa zic eu) am lansat un nou proiect, pe un grup de whatapp, un proiect in care va invit sa va jucati cu emotii, cuvinte si intrebari astfel incat sa gasim raspunsuri la intrebari ce uneori sunt nepuse, dar care ne arata drumul spre o viata traita frumos si, poate impreuna, sa ajungem la o viata traita cu sens. Un sens liber de material si de acumulare materiala dar incarcat de emotie.

Cine vine?

in joaca spre un zambet senin

Pe grup veti gasi informatii despre cum se va desfasura acest program nelimitat zic eu, cu toate ca se bazeaza pe un set de cartonase cu numar limitat, dar pe masura ce trece timpul vom constata ca acelasi cartonas il putem vedea din perspective diferinte in momente diferite de timp. O alta caracteristica a acestui program sunt intalnirile de povestit, ce vor fi martea, din doua in doua saptamani, intalniri in care ne vom asculta si vom invata una din experienta alteia, impreuna si una de la alta. Participarea la acest program/grup nu implica nici o obligatie, singura regula fiind aceea a bunului simt iar asta se refera si la confidentialitatea povestilor si a povestitoarelor.

Cum vi se pare?

8 comentarii:

  1. Minunat. Si iti multumesc pentru acest cadou frumos pe care ni l-ai facut. Chiar imi lipseau doamnele din acest grup.
    La multi ani alaturi de sotiorul tau drag. Va doresc o multime de ani impreuna, la fel de frumosi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Super fain.Terapie de grup jnde femeile isi pot spune oful farà teama de a fi judecate plus ca isi vor da seama ca nu sjnt singure.Ma bucur si te felicit pentru initiativa.

    RăspundețiȘtergere
  3. A trebuit să părăsesc grupul pentru că, deși temele sunt foarte interesante, nu pot ține pasul. Sunt in foarte multe grupuri atât eu, cât și fetița (școală, dans, părinți, colegi etc.), încât primesc foarte multe mesaje, iar la unele trebuie să răspund imediat. Totuși vreau să spun că mi-a plăcut ce am văzut.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.