01 august, 2021

Bibliotecă vs librărie

 Hoinarind pe o platforma de socialiare gasesc o pagina sponsorizată care vindea mobila. Am decupat anunţul astfel încât să nu se vadă datele vânzătorului:

Am mai întâlnit confuzia dintre cele doua cuvinte dar sa o văd pe un site...
Aşa că m-am dus la DEX ca să mă conving ca nu mă lasă memoria:
 



Aşadar librăria este locul unde se vând cărţi în timp ce biblioteca este locul unde se depozitează cărţi.
Eram tentată sa întreb în comentarii dacă librăria se vinde cu tot cu cărţi sau doar cladirea. Preţul părea bun. Doar ca scria că se livrează oriunde în ţară. O fi modulară?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.