29 aprilie, 2022

Final de aprilie

aranjamentul din dormitor

 Am ajuns la final de aprilie. Anul acesta lunile dispar cam repede din calendar. Aprilie a fost o luna incarcata. A fost luna cu pus in gradina, cu curatenia de paste, cu sarbatori si zile de relax. Si chiar am profitat de Saptamana Lumina pentru a-mi incarca bateriile. Chiar daca listele cu "trebuie" nu au fost bifate in totalitate in Saptamana Mare, nu am fost foarte stresata de "ne-facute". Iar ploile din ultimile 3 zile au venit la fix atat pentru pamant si culturi, dar si pentru odihna. Am descoperit un serial mai mult pentru copii pe Netflix care m-a prins destul de tare si am putut sta linistita, cu piciorul lovit in repaus. Deja incep sa uit ca ma doar dar imi aminteste el de cate ori fac o miscare care nu ii place. Oricum e mult mai bine decat saptamana trecuta cand am stat mai mult in picioare si clar ca e mai bine decat in urma cu aproape 5 saptamani cand m-am lovit.

 Am reusit sa mai schimbam o piesa de mobiler din dormitor si una din salon datorita unui magazin nou Lidl in oras cu oferte bune si pe mic mobilier. Mai sunt cateva piese mici de cumparat si elimin "adaptarile" din casa. Apoi mai e nevoie de ceva electrocasnice. 

felinarul si cosul cu oua

De luni intram intr-un ritm "normal" de treaba. Acea rutina linistitoare presarata cu treburi de sezon peste zi.  Sotul meu re-incepe sa coseasca pentru animale iar eu voi curata curtea furajelor si sa o pregatesc pentru depozitarea furajelor noi. Am avut si ceva pierderi din cauza unor depozitari  necorespunzatoare dar invatam din mers si ne adaptam. 

Dupa zilele de ploaie natura a explodat de verdeata. Copacii au inceput sa se imbrace, papadia aproape nu se mai vede din iarba, petale de flori sunt peste tot si descopar mereu si mereu detalii frumoase prin curtea aflata inca intr-o continua schimbare.

Doar cu locul de luat masa de afara inca am dubii. L-am mutat de sub vie dar inca nu gasesc solutia potrivita pentru amenajarea noului loc din fata bucatariei de vara. Cu toate astea imi doresc sa amenajaz si un loc de cafea sub via din fata casei cu o masuta bistro si 2-3 scaune atat pentru musafiri cat si pentru ceaiul de seara... Probabil, la momentul potrivit, voi gasi cele mai bune solutii. Sau nu si voi schimba din nou.

Pentru vara asta imi doresc restaurarea micului Pegas pe care l-am folosit pe post de decor de curte in ultimii ani. Si vreau sa ii pun si un cos pentru cules plante in plimbarile mele. Imi place ca e clasic si imi aminteste de copilarie. Dar vreau sa aiba un aer mai romantic si cum sotul meu se pricepe la restaurari imi permit sa fac mofturi. Deja am ales culorile la vopsea mai trebuie doar zile cu soare si un pic de timp liber pentru sotul meu.


masa de paste

un decor din salon 



si un "decor de curte" 


4 comentarii:

  1. Imi place cum ti-ai aranjat cu mobila aceea alba. Spor, sa completezi asa cum iti place si la restaurarea pegasului. O luna mai cu mai multe realizari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Mihaela!
      Casa fiind batraneasca e cam intunecata si am descoperit mobila alba care da un aspect mai luminos camerelor.
      O luna mai minunata si la casa voastra!

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.