02 aprilie, 2022

Final de martie, început de aprilie

 S-a dus şi prima lună de primăvară. Martie a fost cu zăpadă, cu soare, cu înghet şi temperaturi de vară. Iar emoţiile au fost amestecate. Ca intr-un carusel care m-a plimbat prin toate zonele. Nu am atins extremele dar m-a năucit. 
Caldura a venit brusc şi a adus cu ea nerăbdarea dar şi panica lipsei de timp, aglomerarea, oboseala şi momente de satisfacţie, pauze de cafea afară cu bucuria lucrului făcut. Nu au lipsit nici întrebarile, căutările şi revelaţiile răspunsurilor. 
Luna aprilie începe cu planuri, cu liste interminabile cu treburi de făcut în curte, în gradina, în casa, dar şi în suflet, în rutinele zilnice şi nu în ultimul rând în gânduri.
A început să îmi placă BoJo. L-am început simplist cu câteva liste la început (cărţi, filme, plimbari...), calendarele obişnuite (anual şi lunar) şi cateva rubrici  lunare legate de curaţenia casei şi a curţii  cu bife saptamanale. Am adaugat un tabel cu greutatea şi unul cu lucrarile din curte şi gradina la început de luna iar rubricele zilnice le ţin ca pana acum - liste într-un patrat in care trec şi vreme. Iniţial vremea am vrut sa o pun intr-un  tabel lunar, dar e mai satisfacator sa o desenez în patratul cu listele zilnice. Am încercat şi scrisul caligrafic dar şi desenul tehnic la care eram buna în liceu :). Cred le voi folosi în funcţie de starea de spirit. Am încercat şi decoraţiuni simple din linii dar si desene cu crenguţe şi frunze. Pentru aprilie am mers pe lipicioase aplicate şi pagini lăsate pentru gânduri. Tocmai flexibilitatea mă atrage. Faptul ca totul e adaptabil şi posibil. Mi se parea destul de greu de tinut pentru că are nevoie de ceva timp acordat dar cred că tocmai acel timp alocat pentru "joacă" încarcă bateriile. Un soi de terapie prin joaca.
Aşa că aprilie pare să fie o luna a terapiei, fie că e terapia postului, a Învierii sau o terapie prin curaţenie şi gradinareală. Iar decorul în care se face terapia e completata de soare, de verdeaţă, de flori şi culori.
Au aparut şi primii pitici prin gospodarie: 2 ieduţe mărunţele pentru că sunt gemene. Mai urmează şi ieduţi şi pui. O terapie antistres e cea cu ieduţi. Sunt o sursa de relaxare când se joacă. 

Un comentariu:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.