11 decembrie, 2023

„Calatoria spre craciun” - impresii sapt 4 si sarcini sapt 5

 Nu am remarcat ca saptamana trecuta nu am pus imaginea cu sarcini dar banuiesc ca ati mers inainte cu activitatile. Deja am terminat si dulapurile din baie si bucatarie. Am fost destul de aglomerata asa ca m-am ocupat de curatenie printre picaturi. In plus nu am fost foarte bine fizic si am obosit repede. Saptamana asta este despre cumparaturi, planificari, cadouri iar la mine e si cu pregatirea bucatariei de vara pentru maratonul porcesc (taiatul procului si pregatirirea carnii si a produselor din carne de porca - „porcării”). 

Saptamanile trecute am instalat luminile pe afara (sotul pe scara si eu cu indicatiile), am pus ghirlandele in casa si aproape am terminat curatenia. Saptamana asta sunt cu bucataria de vara in amenajare pentru operațiunea taiat porcul iar la final de saptamana sunt cu pregatirea „porcariilor” = preparatele din carne de porc. Iar maine am programare la coafor. 
Voi cum stati cu pregatirile?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.