02 decembrie, 2023

Jurnal de advent 2/2023

 Nu am mai plecat la Iasi. Planurile s-au schimbat aseara tarziu. Azi am trebaluit prin gospodărie chiar daca nu am fost in parametri nici fizic nici emotional.

Vremea a fost umeda, cu nori si ceață dimineață. Am mai dat foc la niște frunze care s-au aprins abia pe seara, am amenajat un colt de curte, am strans cortul din fata bucătariei de vara, am spalat rufe si am ordonat un pic in salon. Nu am pus nici o decoratiune azi dar sper să recuperez maine că e sarbatoare. Tot maine vreau sa imi actualizez listele cu sarcini și cele de cumpărături. Mai am de cumparat o membrana pentru tobă si boia de ardei dulce pentru preparatele din porc. Si daca gainile mele nu se harnicesc o sa trec si ouăle pe listele de cumpărături.

La voi cum a fost sambata de 2 decembrie?

4 comentarii:

  1. Doamne ajuta sa revii in parametrii normali de functionare😘😘. Si azi ai fost tare, tare harnicuta.
    La mine dimineata a fost petrecuta tot alaturi de copiii de la Centru, unde am continuat cu pregatirea prajiturilor. Acasa, am gatit pana aproape de miezul noptii, pentru ca ai mei copii au "actualizat" meniul.🤣🤣

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si gatitul e tot o activitate creativa... Si tot cu copii in jurul tău... Un decembrie minunat sa ai!

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.