01 decembrie, 2023

Jurnal de advent 1/2023

 Voiam sa tin si acesta provocare cu o postare pe zi ca jurnal de advent. Sper sa imi iasa pentru că am o perioada tare aglomerata si imi doresc sa nu neglijez nici casa si nici sarbatorile, mai ales ca anul acesta le sarbatorim un pic „altfel”. Anul acesta ne-am vazut cumva cele mai importante visuri realizate. Si imi doresc sa pot impartasi bucuria asta cu ceilalti oameni din jurul nostru. Vreau sa vad bucurie si multe zambete.

Noiembrie s-a incheiat cu ultima intalnire din cursul de coaching si cu primirea diplomei, dar si cudebutul primului curs cu plata creat de mine. Un curs pentru care am avut mari emotii pentru ca l-am creat inspirata fiind de ultimile etape din viata mea. M-am bazat pe experienta si m-a luat prin surprindere pentru ca, intreg procesul pe care il cunosteam si l-am parcurs, pare diferit in grup, il vad diferit si ma provoaca si pe mine cam in fiecare zi. Au fost situatii in care m-am adaptat din mers pentru ca dinamica grupului m-a dus spre o altă directie decat prevazusem. Imi place mult grupul și imi doresc un pic mai multă „galagie” pentru ca astfel le pot simti pe doamne si ma pot adapta la nevoile lor. Pe de alta parte mă gandesc că procesul are nevoie de liniste pentru că e destul de provocator.

Luna a debutat cu multe activitati bifate. Astazi a fost echipa care ne-a curatat copacii si am facut planurile pentru livada ce vrem să o inființăm langa biserica la toamna viitoare. Tot astazi au venit lemnele. Si au fost mai multe decat am estimat. Si tot azi era planificat schimbul de ulei la masina, acțiune ce s-a realizat altfel decat era planificat dar mult mai eficient. Am mai reusit sa mai curat cate putin din diverse zone ale curtii. A mai ramas destul, dar fiecare pas contează. Ziua de maine e destinata unui drum la Iași in care vreau sa imbin utilul (curatenie) cu placutul (plimbatul prin magazine).

La voi cum a fost prima zi din decembrie?

3 comentarii:

  1. M-am odihnit, am gătit, am petrecut timpul cu familia. Felicitări!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de lucruri realizate intr-o zi. Felicitari!
    A fost o zi dedicata copiiilor de la Centru si programului administrativ. In prima parte, copiii au prajiturit, iar in partea a doua am trecut eu la "prestat"-am pregatit o parte din meniul pentru saptamana urmatoare.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.