03 decembrie, 2023

Jurnal de advent 3/2023

 Ziua a inceput cu soare stralucitor si vant puternic. 

Pe la pranz vantul s-a potolit iar soarele a dispărut si el mai pe dupa-amiază. Pentru mine a fost o zi de relax. Am stat in casa, mai mult in pat, cu pisoii pe langa mine. Asa cum spuneam, Doamne Doamne a decis ca e nevoie sa ma odihnesc cateva zile. Si am ascultat. Azi am citit, m-am uitat la filme de crăciun si am butonat laptopul. Mi-am actualizat listele si am mai modificat planurile. De exemplu planificasem taiatul porcului pe 16, ca de obicei, dar fiind sambata, nu am timpul necesar sa fac tot intr-o zi asa ca am mutat pe 18 decembrie. Nu imi mai iau o pauza dupa „porcării” (preparatele din porc) ci inainte.

Si daca am luat pauza mi-am dat seama ca intrasem iar intr-un ritm alert in care nu prea am reusit sa ma bucur de aceste zile. Asa ca azi m-am odihnit si recentrat pe parcursul dorit.

La voi cum a fost duminca?

2 comentarii:

  1. Doamne ajuta ca ai reusit sa te relaxezi.
    La noi si azi a fost zi de alergatura, insa cumlta bucurie pentru ca ne-am cunoscut nepotul.🤣😘

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.