20 decembrie, 2023

„Calatoria spre crăciun” - ultima saptamana

 De fapt sunt un pic in intarziere. Deja e miercuri in ultima saptamana, dar asa cum stiti e saptamana cea mai incarcata. Listele par sa se lungească si timpul se comprimă. La mine in casa, curatenia aia treptata nici nu se vede. Doar cand deschid dulapuri si sertare vad ca am trecut pe acolo. Totul s-a aglomerat, mereu e ceva ramas in urma. Probabil obiceiurile vechi sunt bine inradacinate in subconstient si haosul incă nu se vrea dat dus....Si mai sunt cutiile care par sa imi fi invadat casa... Cutii cu decoruri, cutii cu cadouri, cutii cu dulciuri, tot felul de cutii. 

Cred că am nevoie de un pic de timp, de eu cu mine in care să imi liniștesc mintea, sa citesc si sa scriu, sa organizez si sa ma bucur. Si poate si ceva plimbare daca o fi loc. Doar ca la astea ma gandesc de luni incolo. Pana atunci am doua zile in care sa termin curătenia si sa scap de cutii (azi si maine), altele doua de copt si de gatit ca duminică să ma bucur de impodobit brazii din casa si de impartit cadouri.

La voi cum e cu ultima saptamana inainte de craciun? Ce planuri aveti pentru sarbatorile de iarna? Ce cadou v-ati pregatiti pentru voi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.