07 decembrie, 2023

Jurnal de advent 7/12

 Am iesit la treaba in curte pe inserat. Am aprins luminitile si pana am dat la vacuta a inceput sa ningă. Cand am iesit din grajd m-a intampinat o atmosfera de basm: fulgi mari si pufosi ce schipesc colorat in lumina blanda a instalatiilor in timp ce peste curte se aseza incet linistea si seara. Cum peste zi a fost umed si caldut, fulgii s-au lipit de fiecare mm de suprafata intalnită: fire, crengi, rufe pe sarma si mormanul de lemne din curte. In casa e cald, focul troznește vesel in semineu iar mâțele au chef de joacă. Până m-am schimbat, ceainicul fuieră vesel iar aroma ciocolatei calde ne invăluie. Ziua a fost cu drumuri, oameni faini si ceva peripeții. Incep să simt mireasmă de craciun mai ales ca am aprins o lumanare cu aroma de pin. Dormitorul a primit cadou de mos o lustra noua cu telecomanda iar joaca luminilor schimbate in timp ce o probam ne dă o stare de belsug: un belsug de voie buna, de căldură si bunăstare sufletească. Zambim unul la altul si ne gandim că a fost un an imbelsugat. Dar despre asta va voi povesti intre sărbatori la retrospectiva anului. Acum doar ma bucur de stare.

O seara pufoasă si la voi!

Un comentariu:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.