04 februarie, 2022

mame altfel...

Un articol gasit pe FB care mi s-a parut interesant:


 Multe femei devin mame pt ca-si doresc acel copil, ... altele din cauza presiunilor sociale și poate câteva din obișnuință....sau poate din întâmplare.

Te-ai întrebat vreodată cum sunt alese mamele copiilor cu dizabilități/ nevoi speciale? Eu mi-l imaginez cumva pe Dumnezeu cum stă deasupra Pământului și își alege cu multă grijă și după multă chibzuință instrumentele. Pe măsură ce observă, le dă indicatii îngerilor săi, care iau notițe într-un registru urias:

Într-un final îi spune un nume unui înger și surâde: ” Ei dă-i un fiu cu " nevoie speciale", pe care îl va numi Alexandru Alfred.

Îngerul e curios: Doamne, dar de ce ea? Credeți că e potrivită ?! Aș putea să dau un așa fiu unei mame care știu că nu-l va iubi ! ? Asta ar fi foarte crud! Dar oare va avea ea răbdare? întreabă îngerul.
Nu vreau să aibă prea multă răbdare, căci se va îneca într-o mare de disperare. Odată ce socul a trecut și s-a resemnat, ea va fi în stare să se descurce. Astăzi o privesc cu atenție: își iubește atât de mult copilul și nu are nevoie de compasiunea nimănui, e chiar foarte puternică, mai puternică decât crede. ...are multe defecte dar si calități atât de necesare pentru o mamă a unui copil " special ", mai puțin perfect. Vezi, copilul pe care i-l voi da va avea o lume a lui. Mama va trebui să-l facă să traiasca în lumea ei și ea în a lui... și asta nu e lucru ușor.
Ea e o femeie pe care o voi binecuvânta cu un copil mai putin perfect. Copilul ei va spune un singur cuvânt: ‘mama’. Pe lângă asta îi voi da altfel de bucurii. Îi voi permite să vada clar, lucrurile pe care eu le văd: indiferența, cruzimea, prejudecata – și-i voi da voie să se înalțe deasupra lor. Nu va fi niciodată singură. Voi fi alături de ea, în fiecare minut al fiecărei zile din viața ei, deoarece ea va face munca mea, ca și cum ar fi aici lângă mine. Va face munca mea atât ea , dar mai ales îmi voi face munca prin slujitorii Sfintei Biserici, prin harul lor si îndrumarea lor creștinească.

3 comentarii:

  1. Nu la asta m-am așteptat cand am citit titlul. Mulțumesc Corina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar daca fiecare copil e special in felul lui, sunt si copii care ne invata sa iubim, sa fiu deschisi si sa ne regandim scara de valori.

      Ștergere
  2. Articolul a pe punctul pe i. Se potrivește mult în cazul meu. Dar de ce eu?Inca nu am găsit răspunsul la întrebarea asta.
    Sa fim sănătoase și cu putere!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.