01 februarie, 2022

Jurnal de februarie (1)

O zi calduta. 
Chiar daca soarele nu prea si-a facut aparitia, zapada dispare incet lasand loc noroiului. Nici nu imi vine sa cred ca a trecut deja prima luna a anului.  A fost o luna linistita, cu odihna multa si multa atentie acordata casei. O luna in care am reusit sa reduc ritmul si sa lenevesc in zilele reci. O luna in care m-am bucurat de realizarile anului trecut dar si de directia in care mergem acum. Chiar daca tempereturile scazute nu au fost potrivite pentru lucru intr-un spatiu fara caldura, am reusit sa fac pasi mici si la proiectul initiat anul trecut - "hobbitul". Asa cum am reusit sa ma ocup si de lucru de mana. Si chiar de goblenul mic inceput iarna trecuta.
Februarie vine cu aceeasi intentie de a-mi incarca bateriile pentru ca primavara sa ma gaseasca odihnita si entuziasta. Iar daca in ianuarie accentul a fost pe incetinirea ritmului, februarie vine cu intentia de a mentine unui ritm constant, linistitor. As vrea sa pot citi mai mult si mai variat. Am descarcat cateva titluri interesante care mi-au starnit curiozitatea. La fel cum as vrea sa ma ocup mai mult de "hobbit" si de mine. Si cand spun de mine inseamna odihna, alimentatie, miscare, citit si lucru de mana. La capitolul lucru de mana am cam multe proiecte incepute si neterminate. Bineinteles ca am intocmit o lista lunga de bifat in februarie dar le voi lua pe rand si daca unele nu vor fi bifate nu e nici o tragedie pentru ca urmeaza martie :)).
Un februarie indragostit sa avem!

4 comentarii:

  1. La noi incă nu e noroi, de, e oraș și noroiul nu e așa evident, e incă pudrat cu zăpadă, a nins si ieri. Dar nu mai este zăpada aceea consistentă.
    Zile senine și pline deiure să ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ai un februarie cu ritm constant in a bifa cat mai multe din lista de proiecte de terminat.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.