04 iunie, 2023

Fila de jurnal

 O duminica calda de Rusalii. Am tot asteptat ploaia saptamana asta dar nu a venit. Au fost câtiva stropi vineri seara dar nici macar nu au reusit sa potolească praful... 

În gospodărie, vaca a fost un pic bolnava si s-a redus drastic cantitatea de lapte. Iar cea care a fost, a ajuns la purcei din cauza tratamentului cu antibiotic. Caprița mica a trecut pe program partial de intarcare si protestează toata ziua impotriva limitarii de a ajunge la laptic. Cei trei mici teroristi (pisoii mici) au luat cu asalt ciresul din fata casei in care se catara atunci cand nu adorm obositi pe unde apuca. Blue, motanul mare ne-a parasit oricat am incercat noi sa il salvam, se pare ca a mancat ceva otravit... Iar gainile au inceput sa piteasca ouale prin cele mai ciudate locuri din care sa iasa cu puisori mai tarziu.

În camp urmeaza ierbicidatul la porumb si musuroitul cartofilor. Speram ca ambele activități vor fi in saptamana urmatoare. Gradina arata promițător, mai urmează sa seman fasolea boabe si bostanii placintari pe marginea parcelei cu cartofi (e alaturata unei parcele cu porumb iar ierbicidul administrat acestuia ar fi distrus plantele daca le semanam mai devreme) iar in gradina udata mai am de semanat pepenii. Mazarea se pregateste de legat si eu sper ca are suficientă apa pentru boabe iar cartofii timpurii au floare ceea ce inseamnă ca ma pot bucura de prezenta lor in farfurie cat de curand.

In spatele casei stau aliniati frumos primii baloti de lucerna de anul acesta iar partea frumoasă e ca sotul meu i-a adus singur, după ce a mesterit un sistem de incarcat si descarcat cate unul. E al doilea an in care am preferat baloți mari si rotunzi. Imi place ca in fiecare an mai mestereste cate ceva menit să usureze/simplifice cate o activitate din gospodarie.

Am dat startul la pregatiri pentru camara. Primul produs a fost siropul de menta care nu cred că sta prea mult in camara pentru ca e numai bun in pahar in zilele calde. Urmează siropul de trandafir si dulceata de capsuni. 

Cursul meu de dezvoltare personala a ajuns la a 3-a saptamana si bineinteles că au aparut si provocări sau mici/mari furtuni emotionale menite sa curete calea pentru ce va urma. Ultima furtuna a fost destul de intensa dar odata ce am invățat pasii pentru a intelege de ce apar si ce se cere vindecat, mi-e mai usor sa trec prin ele chiar daca am avut impresia uneori ca ma sufoc din cauza emotiilor iesite la suprafata. Si cica acest curs e mai usurel, greul vine abia in urmatorul...

 Până atunci ma bucur de linistea sufletească si de „curcubeul” aparut după furtuna emoționala, de tot ce imi ofera natura și mica mea gospodărie, de realizarile fiecarui membru din familia noastră si de aceste zile de sarbatoare.












7 comentarii:

  1. Îmi pare rău de montam și că văcuța s-a îmbolnăvit. Sper să își revină repede la standardul ei obișnuit.
    Felicitări soțului pentru ideile sale de a vă usura munca. Spor și ție la cursurile de dezvoltare personală!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce flori frumoase. Gradina ta este un mic rai.😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum se numeste cursuL?
    Foarte frumoase floricelelepe care le ai!
    Sper ca animalutele bolnavioare sp-si revina repede.
    Seară frumoasă sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cursul de dezvoltare personala? „Câștigă jocul banilor” cu Alina Șutu si e online.
      Vacuta si-a revenit atat fizic cat si cantitatea de lapte.
      Multumesc de tot! Te mai astept!

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.