21 octombrie, 2023

Ganduri dupa saptamana 2 si 3 de provocare

 O dimineata insorita anunta o zi destul de incarcata. 

Saptamâna cu muzica a fost o saptamana relativ linistita. 

Daca de obiecei ascult muzica dance in casa cand face treaba sau radio, in saptamana cu provocarea am optat pentru muzica ambientala: 






In schimb, pauzele mele de saptamana asta au fost cele de la cafea de dimineata si atata. As putea pune la capitolul pauza si ziua de ieri, cand am participat la un super eveniment. E un eveniment care aduna la un loc femei uimitoare. Am participat si anul trecut si a fost momentul in care am avut impresia ca am reusit sa deschid acea usa inchisa cand am plecat din oras. Doar ca lumea s-a schimbat intre timp iar de data asta usa s-a deschis spre o lume de poveste, o lume parca inspirata din povestile lui Creanga, sub a carui privire blanda se desfasoară aceste evenimente. Si nu mai putin uimitoare e doamna sub a carei bagheta se intampla aceste evenimente la noi, la Neamt. Asa cum extraordinare sunt doamnele care sunt nucleul acestei miscari, i-as spune eu pentru ca creste de la an la an. De data aceasta educatia a fost subiectul de baza iar oamenii invitati sa vorbeasca la evenimentul femeilor antreprenor au atins, ca de fiecare data subiecte sensibile, directii dorite dar si modalitati de implicare in educatie. Si nu s-a vorbim doar de educatia tinerilor ci si de acea educatie continua care ne tine energici si entuziasti la orice varsta. Au fost prezente persoane cu rol decizie, cu rol de conducere, cu roluri politice dar si femei uimitoare care, asa cum s-a spus, au creat oaze antreprenoriale fie prin exemplu personal fie prin educatie. Ziua s-a incheiat cu un super tort facut de aceeasi Doamna Marcela de la Grumazesti despre care va povesteam anul trecut: 


Astazi e o zi in care pauza o sa fie in compania cartilor si nu pentru imi fac timp de citit ci pentru ca o sa particip la un targ de carte si la o lansare de carte. Sa nu mai povestesc ca am primit doua carti despre locurile in care trăim, foarte bine documentate istoric.
Maine va fi o zi pentru suflet! Inca nu stiu exact cu ce va fi ziua dar va fi pentru tihna.
Voi ce faceti in acest week-end?

4 comentarii:

  1. Mă bucur mult pentru zilele tale tihnite, Corina. Eu, în acest weekend, dimpotrivă, în loc să apăs pedala de frână, am apăsat pe accelerație. Dar, or veni ele și zile mai liniștite.
    Te îmbrățișez! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu pedala la fund a fost toata saptamana si la mine. A fost tihna pentru că mi-am bucurat sufletul, m-am bucurat de locuri, de oameni si de intamplări, ca oboseala fizica e la cote destul de ridicate. Vine ianuarie acusica cu timp de incarcat baterii si leneveala....
      Imbrațisări virtuale si de la mine!

      Ștergere
  2. Foarte interesanta intalnirea. Imi aduc aminte ca si anul trecut ai fost la fel de incantata. Si, asa cum te cunosc, nu numai ca ti-a placut, dar sunt sigura ca ti-a dat si cel putin o idee pe care sa o pui in practica.
    Tortul arata foarte frumos si sunt sigura ca a fost si foarte delicios.
    Cum a fost la Targul de carte? Ce carte s-a lansat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal ca a fost cu inspiratie....
      Tortul a fost fantastic!
      Targul de carte in schimb a fost sub asteptari, noroc cu lansarea care a fost mai interesantă fiind din domeniul sotului. O carte interesantă si oameni interesanți.

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.