01 octombrie, 2023

„Caminul tau un colt de rai”

 Astazi este prima zi de octombrie asa ca voi da startul acestei minunate provocari. De fapt abia am asteptat-o anul acesta. Pentru mine a fost un an agitat, aglomerat si abia am asteptat toamna cu speranta ca voi mai reduce un pic ritmul si voi reusi sa imi ordonez un pic gandurile. 









Astazi e zi de pregatit provocarea. Pentru cei ce locuiesc la casa, vara e o perioada in care cel mai mult timp il petrecem afara. Odata cu reducerea zilei si marirea serilor apare o stare de agitatie seara. Ca si cum nu ti-ai gasi locul, inca mai ai energie si totusi e seara dar parca nu te-ai baga inca in pat. Daca mai si lucrezi, timpul cu lumina naturala acasa se reduce considerabil. Provocarea aceasta e pentru a reduce acea stare de agitatie si de a schimba cumva focusul de pe exterior pe interior. Aparent tot procesul acesta e legat de casa si curte dar de fapt acestea sunt proiectii ale universului nostru interior. Totul e legat de emotiile si gandurile noastre.
Pentru cititorii mai vechi, stiti deja ca aceasta provocare are deja multi, multi ani si a fost modificata si adaptata de la an la an nevoilor celor ce o preiau. Ea a fost adusa in blogosfera de Irina pe blogul careia gasiti inspiratie. 
Va astept in comentarii cu link-uri catre postarile voastre despre aceasta provocare sau cu povesti despre ea, dar si la urmatoarea postare cu detaliile pentru prima saptamana din provocare!
O duminica minunata sa aveti!


3 comentarii:

  1. Anul trecut am incercat sa preiau aceasta provocare de la Irina. Am modificat-o eu cumva sa imi fie mai acesibila, dar tot mi s-a parut dificila. :i de;i la inceputul anului o trecusem pe lista mea de provocari, acum in apropiere de octombrie ma hotarasem sa sar peste ea.
    Ma surprinde placut varianta propusa de tine. Imi pllace modul in care ai formulat-o. Cred c[ o sa-mi salvez pozele daca nu te superi. Ma voi mai gandi daca ii dau totusi o sansa in varianta ta.
    Spor sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place! Normal ca poti salva pozele. Astept sa vad postarile tale!

      Ștergere
  2. Abia asteptam provocarea. Tare frumos ai formulat-o.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.