20 septembrie, 2023

fila de jurnal 20/9

 Ieri a fost vreme cu ploaie iar asta m-a ajutata sa ma concentrez pe curatenia din casa. Se pare ca mi-am pierdut antrenamentul la scris si frazele se insiruie mai greu. O fi vremea? Or fi vremurile? Oricum ma simt destul de obosita. Am nevoie sa invat sa ma detasez un pic, sa imi iau un pic de spatiu si sa las emotiile sa se aseze linistite in sertarasele lor. Cand cred ca s-au asezat mai vine un vanticel si le invalmaseste. Astazi am de gand sa scot andrelele si salul de toamna, cel cu nasturei sa mai lucrez la el un pic. Imi plac proiectele facute la calculator, imi acopera un pic din nevoia de frumos si de bine dar parca gandurile se aseaza mai bine in ritmul andrelelor care tacane usor... Am vazut ceva seriale noi la diva dar cred ca dau o tura si de Netflix sa vad ceva lejer de toamna cu finaluri fericite si multe zambete... Am un teanc serios de rufe de calcat si fierul se misca mai usor daca ruleaza un film dragalas in camera.

Astazi am fost vreo 2 ore la Piatra Neamt fara treaba. Doar ca am fost in partea asta de oras mai aglomerata si nu prea am simtit aroma muntelui dar am intrat in magazine. Am gasit o canapea scoica draguta la jumatate de pret si dupa gandit si razgandit am decis sa o luam. Era pe panoul meu de dorinte pe anul acesta. O scosesem cand am gasit o alta solutie pentru salonul nostru mic, dar se pare ca Doamne Doamne a tinut cont de ea si astazi ne-a scos-o in cale la un pret de nerefuzat. Asa ca seara e dedicata reamenajarii salonului. O sa sarbatoresc asta mai tarziu cu un ceai fierbinte si aromat.



4 comentarii:

  1. Astăzi, sunt un amalgam de vise și speranțe :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru noua achizitie. Iti doresc sa petreci multe zile fumoase pe noua canapea. Spor la lucru iti doresc. Abia astept sa vad salul. Eu am inceput o patura tricotata (avand in vedere dimensiunile, nu stiu cand va fi gata😅😅).
    Astazi sunt o multime de "liste si listute" pentru evenimentele din week-end.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.