19 septembrie, 2023

Fila de jurnal 19/9

 O dimineata frumoasa cu arome de toamna si pui de pisici. Se spune ca atunci cand o pisica iti vine in gospodarie e semn de  noroc. Si cand vin si tot vin? Pe langa ai mei 5 pisici, zilele astea pisica vecinei s-a hotarat sa nu mai plece de la mine. Chiar a intrat in casa. Si nu singura. Si-a adus si un pisic ciufulit portocaliu. Ca un dovleac mic, pufos si stuchicios. Aseara s-a decis si pisica mea sa scoata doi pisoi ciufuliti de pe unde a fatat si i-a tinut ascunsi. Primul e foarte colorat cu alb, portocaliu, negru si cu o mutrita dragalasa foc. Sotul meu i-a zis Yoda pentru ca are urechile mai mari decat mutrita. Al doilea a aparut dupa vreo doua ore si e gri si la fel de ciufulit si cu urechi mari. Asa ca i-am zis Yoda2 sau Yodagri

- Ce ne facem? Toti sunt dragalasi? Si totusi cati putem tine? a fost replica lui Matei cand i-a vazut pe cei doi Yoda aseara.  Momentan avem 2 Yoda si un Bostanel. Sunt curioasa ce ne mai rezerva ziua de azi....

Hoinarind pe bloguri in cautarea unor idei si materiale pentru programul gratuit ce il pregatesc pentru luna octombrie m-am trezit citind un fragment dintr-o postare a mea. O doamna cu un blog care mie imi place foarte mult si de unde mi-am tot luat resurse de a merge inainte cand aveam impresia ca nu mai puteam, a citat dintr-o postare a mea. Asa ca m-am intors la postarile mele pentru a-mi realiza materialele. Citind ce am scris anul trecut am gasit in septembrie postari aproape zilnice. De fiecare data cand recitesc ce faceam cu un an, doi sau mai multi in urma am un sentiment de bucurie asa ca incerc din nou sa imi fac timp sa postez cat de des pot pentru a-mi asigura materiale pentru mai tarziu. 

Si ca sa nu va plictisiti pana lansez programul gratuit din octombrie, va invit la o rubrica de intrebari zilnice.






5 comentarii:

  1. E seara, chiar noapte. Dar tot voi răspunde la întrebare. Azi mi-am dorit o zi liniștită. Să pun puțin frână, să îmi trag sufletul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Astăzi mi-am dorit sa termin primul ciorap tricotat după un model nou și...am reușit!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt tare începătoare, doar după tutoriale ma descurc, însă nu renunț, asta-i cel mai important:)

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.