06 septembrie, 2023

21 zile de recunostinta - a 20-a zi

 


Ce repere au trecut zilele, mai e una si gata cu provocarea...

Mi-a placut sa va citesc, sa imi imaginez tihna casei voastre printre recunostinte, sa va simt bucuria...

Pentru mine ziua de ieri a fost cam asa:

- recunoscatoare pentru o dimineata mai lenesa din cauza vremii umede

- recunoscatoare pentru maratonul de borcanit

- recunoscatoare pentru o provocare care m-a scos din confort si mi-a pus mintea la teaba

- recunoscatoare pentru sotul meu care nu doar ca m-a ascultat dar mi-a si validat deciziile ce pareau banal de simple dar care au adus o mica furtuna de emotii.

4 comentarii:

  1. Marți și recunostintele ce mi le-a adus:
    - dimineața devreme și aerul răcoros
    - am început sa pregătesc legumele pentru zacusca
    - tot timpul cât am lucrat am fost recunoscătoare pentru pacea inimii
    - l-am avut pe soțul alături si-i sunt recunoscătoare că si-a făcut programul astfel încât sa fie acasă în prima parte a zilei
    - ca și Corina, m-am bucurat de validarea soțului
    - seara, când aproape se inserase, am ajuns la mormântul Pr. Ioan Iovan sa-i mai spunem cât de mult îl iubim

    RăspundețiȘtergere
  2. Recunostintele zilei de miercuri:
    -dimineata: pentru clipocitul apei pe care l-am auzit la trezire;
    -ziua: pentru lunga drumetie facuta;
    pentru scurta vizita la Piatra Neamt;
    -seara: pentru delicioasa cina de post servita pe terasa restaurantului
    pentru lucrul la paturica in timp ce am ascultat, impreuna cu sotul meu, una dintre emisiunile "mic dejun cu un campion" (invitata a fost Cela Neamtu).

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.