18 septembrie, 2023

Jurnal de septembrie

 Septembrie e prima luna de toamna. Toamna e anotimpul meu preferat si cel mai lung. Incepe in septembrie cand pregatesc casa de sezonul rece si se termina pe 1 decembrie cand ma pregatesc de craciun. De fapt as putea spune ca anotimpul meu preferat incepe in septembrie si se termina in ianuarie cand termi de stras toate decoratiunile din casa. Cum, din diverse motive, inceputul lui septembrie a fost aglomerat si centrat pe alte treburi, m-am trezit acum, la mijlocul lunii ca nu am bifat nimic planificat pe aceasta luna. Nu vreau sa recuperez neaparat ci doar sa incep activitatile specifice acestei luni: gemul de prune, culesul legumelor din gradina si eliberat zonele din gradina unde plantele sunt trecute, curatenie in zona de stivuit lemne si curatenia in casa. Pentru ca prognoza arata bine astazi voi incepe cu spalatul perdelelor si a geamurilor in toata casa si implicit a balconului pentru a putea sterge geamurile si pe exterior. Urmeaza stergerea mochetelor si spalatul covoraselor, o tura prin dulapuri pentru a scoate hainele foarte subtiri si adaugarea jachetelor si a bluzelor cu maneca lunga si eventual o eliberare a hainelor ce nu le-am folosit vara asta. Daca saptamana asta ma ocup cu activitatile generale de curatenie (perdele, geamuri, mochete, covorase) as putea ca saptamana viitoare sa ma pot ocupa de detalii in cate o camera pe zi fara sa ma aglomerez si sa imi ramana timp si pentru curs si teme. Dupa cum stiti, in luna octombrie avem o provocare frumoasa pe blog pe care, anul acesta, as vrea sa o modific un pic si sa ii dam startul cu o zi doua mai devreme: „caminul meu un colt de rai”. Dar despre asta voi vorbi intr-o postare viitoare.

Va doresc o saptamana binecuvantata!

5 comentarii:

  1. Bine te regasesc pe blog-ul tau in tr-un anotimp frumos ,anatimpul culorilor
    Saptamana trecuta vazusem o gasca cu bobocei de vreo cateva
    zile si mi-a venit in minte ca toamna se numara bobocii.Am sarit peste numaratoare si ma concentrazione pe borcanele cu dulceata de mere,ultimile rosii pe care le-am cules...curatatul gradini....si da,temele de facut ca ,am ramas tare in urma.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit in aceasta „casa a sufletului” meu. Ma bucur ca esti aici...

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.