03 septembrie, 2023

21 zile de recunostinta - a 17-a zi

 


A trecut si a doua zi de toamna cu 

- recunostinta pentru o dimineata linistita

- recunostinta pentru o oarecare organizare in gospodarie

- recunoscatoare pentru roadele gradinii

- recunoscatoare pentru intalnirea cu oamenii din comunitate

- recunoscatoare pentru cateva momente de singuratate in biserica

- recunoscatoare pentru spor in prelucrarea legumelor si trecerea lor din gradina in camara

- recunoscatoare pentru momentele de liniste cu sotul la un pahar de apa minerala in curte

7 comentarii:

  1. Corina, ai fost tare hărnicuță. La iarna cine are cămară bogata? Eu, încă mă odihnesc🤣🤣🤣

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de regula incepeam din august. Anul asta mai putine din cauza inghetului tarziu din primavara. Am impresia ca sunt in intarziere dar recuperez zilele astea... :)
      Odihna placuta! Toamna e abia la inceput. Este timp :)

      Ștergere
  2. Pentru azi, duminică, sunt recunoscătoare:
    Dimineața, am reușit să găsim în drum spre casa o biserică tare liniștită și am stat la slujba (într-un cartier din Agigea). Inițial am vrut sa ne oprim la mănăstire la Slobozia, însă ne-am dat seama că nu ajungem in timp util.
    Amiază: pentru drumul liber și popasul la mănăstirea Pasarea.
    Seara: pentru o cina gătită repede: ficăței la grătar cu sos de smântână cu usturoi, stropiți cu o berica fara alcool (eu) și un pahar de vin(soțul).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minunat! Sa inteleg ca e gata concediul... O saptamana binecuvantata!

      Ștergere
  3. Sâmbăta recunoștinței:
    - mi-am început dimineața în biserică
    - pe parcursul zilei am fost recunoscătoare pentru spor și organizare în gospodărie
    - sosirea copiilor în cuib
    - bucatele pregătite cu dragoste și savurate cu poftă
    - porumbul fript la foc în grădină
    - poveștile pana târziu în noapte
    - întâlnirea cu Domnul în liniștea nopții

    RăspundețiȘtergere
  4. Prima parte.🤣🤣. Mâine plecăm la Slănic Moldova.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.